ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۵۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : china-No. ۱۴ Shuangqiao Rd, Qinzhou Dist, Tianshui, Gansu
  • درباره ما : شرکت سنسور تیانشوی هواتیان ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت با فناوری پیشرفته جدید است که تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات مهندسی را با هم ترکیب می کند. این یکی از شرکت هایی است که در حسگرهای فشار و مبدل های یکپارچه در چین مش بندی کرده است. ما گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت را در نوامبر ۲۰۰۹ گذرانده ایم.محصولات اصلی:سنسور فشار ابزار اندازه گیری هوشمند سری ، فرستنده فشار سری ، سری ، کلیدهای ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سنسور تیانشوی هواتیان ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت با فناوری پیشرفته جدید است که تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات مهندسی را با هم ترکیب می کند. این یکی از شرکت هایی است که در حسگرهای فشار و مبدل های یکپارچه در چین مش بندی کرده است. ما گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت را در نوامبر ۲۰۰۹ گذرانده ایم.
    محصولات اصلی:
    سنسور فشار ابزار اندازه گیری هوشمند سری ، فرستنده فشار سری ، سری ، کلیدهای الکترونیکی فشار سری و فرستنده دما سری .
    در حال حاضر ، این شرکت دارای چندین حق ثبت اختراع مستقل برای حسگرهای فشار یکپارچه و مبدل هایی است که به طور گسترده در زمینه های اتوماسیون صنعتی مانند ذغال سنگ ، نفت ، برق ، متالورژی ، صنایع سبک و غیره استفاده می شود.
    دستگاه درجه یک:
    دستگاه لیزر ؛ سیم جوش توپ طلا؛ دستگاه آب بندی کلاهک قالب دستگاه جوشکاری لیزر؛ دستگاه روغن گیری با بالا ؛ جعبه تست دمای پایین و دقیق سیستم جبران درجه حرارت اتوماتیک با دقت بالا و سیستم تست خودکار و سایر امکانات سخت افزاری.
    مزایای تجاری:
    کارخانه تصفیه صد هزار (۳۰۰۰ متر مربع) ؛ سنسور فشار ، مبدل و خط تولید ابزار دیجیتال هوشمند (۲۰۰۰۰۰ قطعه خروجی سالانه) ؛ خط تولید اصلی بدنه مبدل فشار روغن داخلی (۱۰۰۰۰۰۰ قطعه خروجی سالانه) ؛ شما با کیفیت بالا تیم d مهندسی فرآیند بسیار پیشرفته.
    ما آماده هستیم تا با شکوه مشترک مشتریان و شرکای خود ، آینده ای باشکوه ایجاد کنیم.

    بستن