ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۱۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱st Floor, No. ۶۵, Lane ۷۹۹ East Huanlin Road, Pudong New Area, Shanghai, China
  • درباره ما : شانگهای یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته است ، تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات ابزارهای اتوماسیون را با هم ادغام می کند. از زمان آغاز فعالیت این شرکت در سال ۱۹۹۲ ، این شرکت دارای تجربه غنی از کار با شرکتهای بزرگ در صنعت نفت ، صنایع شیمیایی ، برق ، متالورژی ، مواد غذایی ، داروخانه ، آب لوله کشی ، ماشین آلات ، در در ساخت کاغذ ، کشتی سازی و صنایع دیگر. محصولات ما در چین فروش خوبی دارند و به ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شانگهای یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته است ، تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات ابزارهای اتوماسیون را با هم ادغام می کند. از زمان آغاز فعالیت این شرکت در سال ۱۹۹۲ ، این شرکت دارای تجربه غنی از کار با شرکتهای بزرگ در صنعت نفت ، صنایع شیمیایی ، برق ، متالورژی ، مواد غذایی ، داروخانه ، آب لوله کشی ، ماشین آلات ، در در ساخت کاغذ ، کشتی سازی و صنایع دیگر. محصولات ما در چین فروش خوبی دارند و به اروپا ، آمریکا ، آفریقا ، آسیای جنوب شرقی و سایر کشورها و مناطق صادر می شوند.
    این شرکت دارای یک نیروی فنی قوی و یک سیستم مدیریت تولید و تولید کامل است. محصولات اصلی آن شامل ترموکوپل ، مقاومت حرارتی ، فرستنده دما و دماسنج دو فلزی است. شاخص های فشار ، فرستنده های فشار ؛ جریان سنج ، سطح سنج ، شیر و سایر محصولات کنترل ، و همچنین راه حل های کامل برای سیستم های کنترل خودکار و غیره
    شانگهای-کاملاً به ساختن برند اختصاص دارد. با کیفیت عالی محصول ، عملکرد بسیار بالای هزینه ، خدمات عالی مشتری و شهرت ، ما در زمینه اتوماسیون داخلی جای گرفته ایم. این شرکت طیف کاملی از محصولات را دارد که می تواند مشتری را برآورده کند اندازه گیری S و انتخاب مالیات تحت رسانه های مختلف و شرایط مختلف محیطی. این شرکت می تواند خدمات کاملی مانند انتخاب نوع ، طراحی ، تولید و راه اندازی و همچنین پشتیبانی کامل فنی برای نوسازی در محل را به مشتریان ارائه دهد.
    "همگرایی فناوری های جدید ، مجموعه اتوماسیون شخم عمیق"! شانگهای. اصرار بر مدیریت علمی برای بهبود مستمر و اصرار بر تقاضای بازار برای ارتقا نوآوری علمی و فناوری. شرکت ما به تکنولوژی درجه یک ، محصولات درجه یک و خدمات درجه یک پایبند است تا برای بازار بجنگد و برای مشتریان خدمت کند. به دنبال توسعه بیش از حد مشترک با جهان و پیشرفت با بشریت باشید!

    بستن
محصولات
GE…E、GE…ES、GE…ES-2RS
SB…A
GEG…E、GEG…ES、GEG…ES-2RS
GEZ…ES、GEZ…ES-2RS
GE…LO、GE…HO-2RS
GE…C、GE…FW
GE…UK-2RS
GE…FW-2RS
GEBK…S、GEBJ…C
COM…、COM…T
SI…E、SI…ES、SI…ES-2RS
SA…E、SA…ES、SA…ES-2RS
SI…T/K
SA…T/K
SI…BK