ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۸۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : china-No. ۸th Xiangyang Road, Liushi, Yueqing, Zhejiang
  • درباره ما : شرکت تجهیزات اتوماسیون طبیعی ونژو ، آموزشی ویبولیتین کارخانه ما در سال ۲۰۰۶ ، جمهوری خلق چین تاسیس شده است ، در زمینه تولید و فروش ترموستات ، رطوبت ، بخاری ، فیلتر فن ، چراغ کابینت ، لوازم جانبی کابینت ، ولتاژ صرفه جویی می کند.ما گواهینامه : ۲۰۰۸ را دریافت کرده ایم ، محصولات ما دارای ، حق ثبت اختراع هستند ، این باعث می شود ما تامین کننده انحصاری این نوع محصولات در چین باشیم ، همچنین ما ر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات اتوماسیون طبیعی ونژو ، آموزشی ویبولیتین کارخانه ما در سال ۲۰۰۶ ، جمهوری خلق چین تاسیس شده است ، در زمینه تولید و فروش ترموستات ، رطوبت ، بخاری ، فیلتر فن ، چراغ کابینت ، لوازم جانبی کابینت ، ولتاژ صرفه جویی می کند.
    ما گواهینامه : ۲۰۰۸ را دریافت کرده ایم ، محصولات ما دارای ، حق ثبت اختراع هستند ، این باعث می شود ما تامین کننده انحصاری این نوع محصولات در چین باشیم ، همچنین ما را در برابر خطر کپی از دیگر تأمین کنندگان محافظت می کند. ما ۱۳ سال است که از ، زیمنس تأمین کننده طولانی مدت هستیم.
    ما ۱۱ خط تولید ، ماشین تزریق ، ماشین مهر زنی ، ماشین آلات تست پخت ، ماشین آزمایش آزمایش ، بیش از ۵۰ کارگر ، ۵۰۰۰ متر مربع مساحت ، ۱۰ ، ۵ مهندس ، ۱۵ فنی داریم.
    به منظور ارائه محصولات با بهترین کیفیت به مشتری ، تمام محصولات ما از مواد ذکر شده در ساخته شده اند و تماس داخلی آنها نقره است ، نه مس. دیگران ، تمام محصولات ما ۱۰۰٪ تست ناتمام را گذرانده و آزمایش ۱۰۰٪ قبل از تحویل را به پایان رسانده اند. برای تضمین مضاعف ، ما از کلید استفاده می کنیم که در حین تولید فرآیند کنترل می کند ، کیفیت را به موقع کنترل می کند. آنچه می تواند نگه دارد میزان نقص محصولات ما در ۱/۱۰۰۰ کنترل شده است.
    ما ۱۳ سالرا برای مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهیم. مشتری ما از ۱۲۱ کشور جهان را پوشش می دهد. ما مارک خود را می فروشیم و بسته بندی خنثی ، ، را نیز ارائه می دهیم ، ما قبلاً را برای بیش از ۱۰۰ مشتری ارائه داده ایم که فقط به مشتری که از ما می خواهد را ارائه دهیم و نه به دیگران ارائه می دهیم. ما در حال حاضر روابط خوبی با مشتریان خود برقرار می کنیم. مشتریان ما در حال حاضر بیش از ۵۰۰.
    ما ماشین چاپ برچسب رنگی و ماشین چاپ سیاه سفید رنگ داریم ، بنابراین می توانیم را برای سفارش نمونه حتی ، سفارشات کوچک و سفارشات عمده با مدت زمان کوتاه ارائه دهیم.
    به منظور ارائه زمان کوتاه مدت ، بیشتر محصولات ما برای تهیه انبار در نظر گرفته شده است.
    ارائه محصولات با کیفیت درجه یک و خدمات خوب هدف ما است.

    بستن
محصولات
ترموستات کوچک NT31-F/NT32-F
هیگروستات
Hygrostat مکانیکی NT 74-F
NTL 78
گرم کن لمسی
بخاری
بخاری نیمه هادی NTL 150
بخاری PTC
فیلترهای فن محوری
لامپ ال ای دی
قطعات پنل
ترموستات اتاق