ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Solcom and Hapn (Shanghai) Electric Technology Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۹۰۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۸۸#, Fengye Road, Baoshan District, Shanghai, China
  • درباره ما : چین در سال ۱۹۹۱ ساخته شده است. شرکت الکتریک (شانگهای) ،به عنوان یک شرکت تابعه از هاپن چین الکتریک ، متخصص در تحقیق و توسعه و تولید با فناوری پیشرفته ، واقع در شانگهای ، چین. این شرکت از ایده های "توسعه مبتنی بر علم و فناوری" پیروی می کند ، اصرار دارد که با تکنولوژی پیشرفته صرفه جویی در انرژی جهان هماهنگ شود و برای طراحی و توسعه مداوم محصولات با تکنولوژی بالا تلاش کند. شرکت هاپن دارای یک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چین در سال ۱۹۹۱ ساخته شده است. شرکت الکتریک (شانگهای) ،
    به عنوان یک شرکت تابعه از هاپن چین الکتریک ، متخصص در تحقیق و توسعه و تولید با فناوری پیشرفته ، واقع در شانگهای ، چین. این شرکت از ایده های "توسعه مبتنی بر علم و فناوری" پیروی می کند ، اصرار دارد که با تکنولوژی پیشرفته صرفه جویی در انرژی جهان هماهنگ شود و برای طراحی و توسعه مداوم محصولات با تکنولوژی بالا تلاش کند. شرکت هاپن دارای یک فناوری مدرن است که با ، تولید ، تجارت ، بازاریابی و فناوری اطلاعات ادغام شده است و محصولات با کیفیت چندگانه را با استارت ولتاژ متوسط ​​و کم ولتاژ ، ولتاژ توسعه متوسط ​​نرم ، ولتاژ پایین نرم ، اینورتر فرکانس دائمی تولید فیوز مغناطیسی خلا ولتاژ متوسط ​​و کنتاکتور مغناطیسی دائمی خلا ولتاژ متوسط ​​و غیره توسعه یافته است.
    محصولات با مارک به طور گسترده در بسیاری از پروژه های ملی مهندسی کلیدی و برنامه های صنعت نفت و گاز و معدن در داخل و خارج از کشور مانند سه مهندسی نیروگاه برق آبی ، تسهیلات بازی های المپیک ۲۰۰۸ پکن ، تأسیسات نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۰ ، ، روسیه شرکت دارند. ، شرکت روس لوک اویل ، ویبولیتین ، پالایشگاه ایران تهران ، شرکت منابع نفتی کازاکستان کومکول و معدن ذغال سنگ ویتنام ویتنام و غیره ، پشتیبانی فنی اتوماسیون کامل صرفه جویی در انرژی سبز برای صنایع و مناطق تأمین برق را ارائه می دهند.

    بستن
محصولات
سافت استارتر حالت جامد ولتاژ متوسط HPMV-DN
راه انداز نرم HPS2DN (وظیفه سنگین)
نرم افزار HPISD اقتصادی
مینی سافت استارتر HOUSE
سافت استارتر نوع ایمن HPMV-FB
HPLV-FB سافت استارتر سابق
اینورتر فرکانس مینیاتوری HPVFE
اینورتر فرکانس ولتاژ پایین HPVFD
اینورتر پمپ خورشیدی HPVFT
اینورتر فرکانس ساده HP VFS
واحد مبدل احیا کننده HP RCU