ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۴۴ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCPe4jPnovlUxNjeqQWEvFIQ
  • آدرس : Tangbian Industrial Park, Shishan, Nanhai, ۵۲۸۲۳۴ Foshan, Foshan, Guangdong, China
  • درباره ما :  متخصص در ساخت طیف گسترده ای از کابل ها ، از جمله کابل شبکه ، کابل کواکسیال ، کابل برق ، کابل ، و محصولات و غیره است. محصولات ما به طور مستقیم در سراسر فروش می رود در سراسر جهان با "قیمت عالی ، کیفیت بالا و خدمات متفکر".واقع در ، بیش از ۳۰۰۰۰ متر مربع فضای ذخیره سازی با تیم ۳۰۰ کارمند داریم. این امر به ما این امکان را داده است که راه حل نوآورانه و پیشرفته ای ارائه دهیم و مشتریان خود ...
    بیشتر
  • درباره ما :

     متخصص در ساخت طیف گسترده ای از کابل ها ، از جمله کابل شبکه ، کابل کواکسیال ، کابل برق ، کابل ، و محصولات و غیره است. محصولات ما به طور مستقیم در سراسر فروش می رود در سراسر جهان با "قیمت عالی ، کیفیت بالا و خدمات متفکر".
    واقع در ، بیش از ۳۰۰۰۰ متر مربع فضای ذخیره سازی با تیم ۳۰۰ کارمند داریم. این امر به ما این امکان را داده است که راه حل نوآورانه و پیشرفته ای ارائه دهیم و مشتریان خود را یک گام در رقابت قرار دهیم.
    ما خود را به تجهیزات پیشرفته تولید و واحدهای بازرسی از ایالات متحده آمریکا ، اروپا ، ژاپن ، تایوان و غیره مجهز کرده ایم. ما همچنین تیمی کاملاً واجد شرایط با دهه ها تجربه در تحقیق ، تولید و مدیریت کابل و سیم داریم. با شهرت خوب بازار ، محصول ما صادرات داغ به اروپا ، خاورمیانه ، آمریکای جنوبی ، آسیای جنوب شرقی ، آفریقا و غیره است.
    به توسعه و پیاده سازی آخرین فن آوری محصولات کابل برای تأمین تقاضای موجود در این بازار ادامه می دهد. ما همچنین یک آرم کاملاً جدید استفاده کردیم. ، با تلفظ مشابه " برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان خود است. ما مشتاقانه منتظر کار با شما هستیم تا نیاز شما به سیم و کابل را تأمین کنیم.
    در ، فلسفه کلی ما کمک به مشتریان در رسیدن به اهدافشان است ، بنابراین ما بیشتر به کنترل کیفیت ، هزینه مواد ، روند بازار ، نیازهای مشتری توجه بیشتری می کنیم زیرا در نهایت موفقیت آنها برای خود ما حیاتی است.
    برای برنامه ریزی خدمات بهتر برای همه مشتریان ، ما دفتر بازارهای صادراتی را در ایجاد کردیم. در اینجا مشاوران فروش خارجی با زبان مختلف داریم. ما صمیمانه خدمات راحت تری را برای مشتریان از سراسر جهان ارائه می دهیم. ما اطلاعات جهانی محصول و آخرین پیشرفت آن را به اشتراک می گذاریم و به روز می کنیم ، سعی کنید با شما نزدیکتر باشیم.

    بستن
گواهی نامه ها
پچ کورد FTP CAT5E 4PX0.5CCA 1.5M 2M 3M-1
گزارش تست GYXTW
کابل تلفن
کابینه
محصولات
U/UTP Cat6a داخلی
U/UTP Cat6a داخلی
U/UTP Cat6a داخلی
U/UTP Cat6 داخلی
کابل کواکسیال پی وی سی سفید Rg59 برای دوربین مدار بسته/CATV/Matv
(Syv-75-3+2c Rg59+2c) کابل کواکسیال سیامی کامپوزیت برای دوربین های مداربسته/ماهواره/مانیتور
کابل کواکسیال پی وی سی مشکی RG59
کابل کواکسیال پی وی سی مشکی RG6 (CE RoHS CCC ISO9001)
کابل قیطانی مشکی USB نوع مغناطیسی با دوشاخه قابل تغییر
ژاکت PVC یک تکه کابل USB شارژ سریع 2A
کابل شبکه belden کابل تلفن Cat3 با کیفیت بالا 25 جفت برای استفاده در فضای داخلی
16 جفت کابل HYV کابل تلفن رنگارنگ در فضای باز با کیفیت بالا