ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Wenzhou Hantang Telecommunication Technology Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۷۸۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Heao Industrial Zone, Liushi Town, Yueqing, Wenzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت ما در سال ۲۰۰۶ تأسیس شده است ، در لیوشی ، شهر الکتریک چین ، در نزدیکی کوه ، چشم انداز ملی ، در کنار بزرگراه ۱۰۴ و بزرگراه واقع شده است ، در حدود ۲۰ کیلومتری ایستگاه راه آهن ، ترافیک بسیار راحت است.شرکت بادی ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت حرفه ای متخصص در تولید و فروش محصولات پنوماتیک و قطعات خودرو است. الکل ما این است که بهترین کیفیت ، قیمت رقابتی ، تحویل سریع و خدمات عالی را به شما ارا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما در سال ۲۰۰۶ تأسیس شده است ، در لیوشی ، شهر الکتریک چین ، در نزدیکی کوه ، چشم انداز ملی ، در کنار بزرگراه ۱۰۴ و بزرگراه واقع شده است ، در حدود ۲۰ کیلومتری ایستگاه راه آهن ، ترافیک بسیار راحت است.
    شرکت بادی ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت حرفه ای متخصص در تولید و فروش محصولات پنوماتیک و قطعات خودرو است. الکل ما این است که بهترین کیفیت ، قیمت رقابتی ، تحویل سریع و خدمات عالی را به شما ارائه دهد. اتصالات پنوماتیک به طور گسترده ای در ماشین آلات ، متالورژی ، مواد غذایی ، بسته بندی ، الکترونیکی ، حفاظت از اتومبیل و غیره استفاده می شود و به اروپا ، آمریکا ، خاورمیانه ، آسیای جنوب شرقی و غیره صادر می شود. ما جدیدترین تجهیزات ساخت و تولید را سالهاست. تجارب تولید و تیم با کارایی بالا ، ما از تأمین مواد اولیه تا تولید ، از طراحی صنعتی تا مدیریت ، پروژه ها و گروه مشتری ، اختصاص داده شده به هر مرحله ، به شدت نظارت و کنترل می کنیم ، برنامه دقیق بازرسی را انجام می دهیم ، کیفیت عالی را تضمین می کنیم.
    برای آینده ، ما پر از امید و تلاش بی پروا هستیم ، اصرار بر "مشتریان مرکز ما هستند" ، ما می خواهیم آینده ای باشکوه را با شما بسازیم!

    بستن