ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۳۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Dongmeng Industrial Zone, Wuniu Town, Wenzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : تولید کننده حرفه ای سیستم نصب خورشیدی ، اتصال الکتریکی و محصولات نسبی است. محصولات اصلی ما ترمینال بلوک ، اتصال پیرسینگ ، جعبه اتصال ، ریل ، فن ، فیلتر تست و غیره است. برای سالهای زیادی که از گذشت ، ما همیشه در ساخت محصولات الکتریکی و محصولات نسبی ، کاوش در بازارهای بالقوه انرژی در سراسر جهان تمرکز می کنیم. بیشتر محصولات ما توسط و غیره تأیید می شوند و وارد بازارهای بین المللی می شوند.در ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده حرفه ای سیستم نصب خورشیدی ، اتصال الکتریکی و محصولات نسبی است. محصولات اصلی ما ترمینال بلوک ، اتصال پیرسینگ ، جعبه اتصال ، ریل ، فن ، فیلتر تست و غیره است. برای سالهای زیادی که از گذشت ، ما همیشه در ساخت محصولات الکتریکی و محصولات نسبی ، کاوش در بازارهای بالقوه انرژی در سراسر جهان تمرکز می کنیم. بیشتر محصولات ما توسط و غیره تأیید می شوند و وارد بازارهای بین المللی می شوند.
    در ابتدای ورود به صنعت ارتباطات الکتریکی ، چشم خود را بر تولید محصولات با کیفیت نگه می داریم و محصولات رقابتی تری را به مشتریان خود ارائه می دهیم.
    ما از فن آوری های پیشرفته و مواد با کیفیت بالا برای ارائه بیش از ۲۰ سری در سیستم توزیع برق ، سیستم کنترل قدرت و اتصال کابل و غیره استفاده می کنیم ... از جمله محصولات بلوک ترمینال سری ، اتصال پرش سری ، اتصال سوراخ کننده عایق ، ریل تست ، فن و فیلتر ، جعبه آزمایش الکتریکی ، بلوک ترمینال همه کاره و لوازم جانبی و ابزار نسبی.
    محصولات ما به طور گسترده ای در صنعت برق و الکترونیک ، لوازم الکتریکی ، اتوماسیون صنعتی ، روشنایی خیابان و سیستم کنترل قدرت در ترافیک و حمل و نقل ، قطب ها و مخابرات ، صنایع شیمیایی بنزین ، اعمال شده در ساختمان های صنعتی ، ماشین سازی و غیره
    شرکت فناوری ، آموزشی ویبولیتین ژجیانگ اس ام اس بیش از ۴۰ نماینده و سرویس دهنده در سراسر چین تأسیس کرده و بازار جهانی را گسترش می دهد. ما سفارش را از مشتریان خارج از کشور قبول می کنیم. ما محصولات خود را باور داریم و معتقدیم که مشتریان محصولات ما را به عنوان بهترین انتخاب در زمینه اتصال برق انتخاب می کنند.

    بستن