ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۱۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : china-۲۶#۲dong Xingban Industrial Area, Xintang Town, Jinjiang City, Quanzhou, Fujian
  • درباره ما : در سال ۱۹۹۰ تاسیس شده است ، و مشتاقانه منتظر آینده است ، ما اطمینان زیادی در همکاری با مشتریان در خانه خارج از کشور و ایجاد آینده ای روشن در بیش از ۲۰ سال توسعه ، کفش و پوشاک . یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادر کنندگان در ، که پایتخت کفش های چین است ، شده است. و میزان صادرات شرکت ما در سال گذشته به ۵۰ میلیون دلار رسید. ما یک شرکت گروهی هستیم که طیف گسترده ای از کفش و پوشاک ، هدایای تبل ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۹۰ تاسیس شده است ، و مشتاقانه منتظر آینده است ، ما اطمینان زیادی در همکاری با مشتریان در خانه خارج از کشور و ایجاد آینده ای روشن در بیش از ۲۰ سال توسعه ، کفش و پوشاک . یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادر کنندگان در ، که پایتخت کفش های چین است ، شده است. و میزان صادرات شرکت ما در سال گذشته به ۵۰ میلیون دلار رسید. ما یک شرکت گروهی هستیم که طیف گسترده ای از کفش و پوشاک ، هدایای تبلیغاتی ، جاکلیدی ، جاذبه های تلفن همراه ، دستبندها ، جا کفشی ، قاب های تلفن همراه ، کیف های ، کلاه و موارد دیگر را تولید می کنیم. مسدود شده های ما با زیره لاستیکی برای طراحی ضد لغزش ، به منظور مبارزه با اپیدمی جهانی ، ما همچنین در تولید محصولات محافظتی مانند ماسک ، دستکش ، لباس محافظ و ونتیلاتور سرمایه گذاری کرده ایم. در آمریکای شمالی ، اروپای غربی ، کانادا و آفریقا از استقبال خوبی برخوردار شوید. ما همچنین خدمات را ارائه می دهیم. ما در بسیاری از کارخانه ها از همه شهرستانها سرمایه گذاری کرده ایم. ما یک کارخانه تولید بسیار حرفه ای داریم.
    شرکت ما ۲۴۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و بیش از ۸۰۰ طراح و کارگر ماهر استخدام می کند. ما در زمینه طراحی ، تولید و صادرات انواع مختلفی از کفش و لباس فعالیت می کنیم. با شعار اول کیفیت ، مشتری مداری حرف اول را می زند. شرکت ما تاییدیه -۲۰۰۰ را از سازمان معتبر ملی دریافت کرده است. ما به طور مداوم در حال توسعه محصولات بیشتر و بهتری برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در داخل و خارج از کشور هستیم.
    با نگاه به جلو به آینده ، ما اطمینان زیادی در همکاری با مشتریان در خانه ، خارج و ایجاد آینده ای روشن داریم

    بستن
محصولات
jx-CK--1
jx-OK-34
jx-OK-27
jx-OK-20
jx-PPMP-0016
jx-PPMP-0021
jx-PPMP-0024
jx-PPMP-0022
jx-PMSL-0009
jx-PMSL-0010
jx-PMSL-0011
JX-MBK-010