ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۶۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Lianxing Village, Shangyu Dongguan Street, Shaoxing City, Zhejiang Province, Shaoxing, Zhejiang, China
  • درباره ما : یک تامین کننده جرثقیل ، اجزای سازنده جرثقیل و تجهیزات بالابری در چین است. اختصاص داده شده به تحقیق و توسعه فن آوری های جدید بالابر و مدیریت ، ما ایده های ابتکاری و طراحی در توسعه محصولات و خدمات جدید را اتخاذ می کنیم. با پشتوانه تجارب صنعتی در صنعت بالابر ، ما می توانیم طیف وسیعی از بالابرها و اجزای سازنده را با طراحی علمی ، ایمنی خوب ، عملکرد بالا ، تجارت کارآمد و هزینه های نگهداری کم ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تامین کننده جرثقیل ، اجزای سازنده جرثقیل و تجهیزات بالابری در چین است. اختصاص داده شده به تحقیق و توسعه فن آوری های جدید بالابر و مدیریت ، ما ایده های ابتکاری و طراحی در توسعه محصولات و خدمات جدید را اتخاذ می کنیم. با پشتوانه تجارب صنعتی در صنعت بالابر ، ما می توانیم طیف وسیعی از بالابرها و اجزای سازنده را با طراحی علمی ، ایمنی خوب ، عملکرد بالا ، تجارت کارآمد و هزینه های نگهداری کم به مشتریان ارائه دهیم. ما متعهد هستیم که به مشتریان خود در کاهش هزینه های سرمایه گذاری ، بهبود بهره وری تولید و صرفه جویی در مصرف انرژی کمک کنیم.
    محصولات ما:
    به منظور ارائه مجموعه کاملی از راه حل های بالابری رقابتی به مشتریان خود. ما طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهیم از جمله:
    ۱. جرثقیل صنعتی: جرثقیل سقفی ، جرثقیل زیر بشکهای ، جرثقیل لبه ، سیستم جرثقیل سبک.
    ۲. اجزای جرثقیل: بالابر و واگن برقی ، سبد انتهایی ، نرده نردبان ، سیستم ، ریل فولادی ، کابل تخت ، کنترل آویز ، موتور دنده ای ، کنترل از راه دور و غیره
    ۳. ابزارهای بالابری: بلوک دستی ، بالابر زنجیری ، گیره بالابر ، کشنده طناب سیم ، بالابر مغناطیسی دائمی ، اسکیت غلتکی ، سوله جرثقیل ، کامیون پالت دارویی ، جک ، تسمه و مچ بند ، زنجیر و زنجیر.
    خدمات ما:
    ما می توانیم یک راه حل یکپارچه برای مشتری ارائه دهیم که شامل مشاوران پروژه ، طراحی ، ساخت ، حمل و نقل ، نصب ، نگهداری و پشتیبانی فنی باشد. خدمات یک مرحله ای ما نه تنها می تواند در وقت مشتری ما صرفه جویی کند بلکه باعث کاهش هزینه های وی نیز می شود.
    مطابق با مفهوم خدمات ما "مشتری اول" ، ما برای اطمینان از اجرای صاف تجهیزات بالابری و جابجایی مشتری ، خدمات پشتیبانی زیر را ارائه می دهیم: پشتیبانی فنی قبل از فروش ، تعمیر و نگهداری پس از فروش ، پشتیبانی از قطعات یدکی و راه حل های سفارشی.
    کنترل کیفیت:
    سیستم مدیریت کیفیت پیشرفته کنترل کامل بر خرید ، تولید ، مونتاژ ، حمل و نقل و نصب مواد را تضمین می کند. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همیشه محصولات با کیفیت را به مشتریان خود تحویل می دهیم.
    ما به تجهیزات آزمایشگاهی و امکانات مورد نیاز برای کنترل کیفیت مجهز هستیم. ما جلسات و فعالیت های آموزشی کنترل کیفیت منظم را برای بهبود عملکرد عملکردی و کیفیت محصول برگزار می کنیم.
    قدرت تحقیق و توسعه:
    همه کارکنان مرکز تحقیق و توسعه ما مهندسانی هستند که سالها تجربه در طراحی بالابر دارند. او تلاش زیادی برای تحول فناوری ، طراحی محاسباتی و یکپارچه سازی کرد. ما نه تنها می توانیم محصول را با الزامات ملی مهندسی ایمنی تنظیم شده و استانداردهای طراحی ، بلکه و سایر استاندارد بین المللی نیز طراحی کنیم.

    بستن
محصولات
جرثقیل دروازه ای تک تیر
جرثقیل سقفی دو تیر
جرثقیل سقفی تک تیر
جرثقیل جیب ایستاده رایگان
جرثقیل از نوع ستونی
جرثقیل جیب از نوع دیواری BX-X
جرثقیل جیب از نوع ایستاده آزاد BZ-D
جرثقیل جیب سیار BQ-Z
جرثقیل دیواری BQ-Z2
جرثقیل جیب از نوع دیواری BX-Z
جرثقیل سبک
سیستم KBK
جرثقیل سقفی دو تیر
جرثقیل سقفی تک تیر
جرثقیل دروازه ای تک تیر