ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۵F. No.۳ Building Chuangxinghong Industrial Park, Guanguang Rd. Longhua District, Shenzhen, China.
  • درباره ما : شنژن اپتیک شرکت ، آموزشی ویبولیتین (از این پس نامیده می شود) یک تامین کننده و صادر کننده راه حل اتصال به فیبر نوری و داده حرفه ای از چین است. ما بر روی دستگاه فیبر نوری ، اجزای غیر فعال و مجموعه های تولید شده برای خریداران در سراسر جهان تمرکز می کنیم. با بیش از ۱۰ سال تجربه در تولید گسترده محصول فیبر نوری ، ثبات قابل اعتماد کیفیت آن و عملکرد عالی محصولات آن. به طور مداوم در حال رشد و گست ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن اپتیک شرکت ، آموزشی ویبولیتین (از این پس نامیده می شود) یک تامین کننده و صادر کننده راه حل اتصال به فیبر نوری و داده حرفه ای از چین است. ما بر روی دستگاه فیبر نوری ، اجزای غیر فعال و مجموعه های تولید شده برای خریداران در سراسر جهان تمرکز می کنیم. با بیش از ۱۰ سال تجربه در تولید گسترده محصول فیبر نوری ، ثبات قابل اعتماد کیفیت آن و عملکرد عالی محصولات آن. به طور مداوم در حال رشد و گسترش خطوط تولید بوده است تا از این طریق روند صنعت را ادامه دهد.
    کارخانه دارای گواهینامه در شنژن ، چین بیش از ۲۰۰۰ متر مربع مساحت ، با بیش از ۱۰۰ کارگر ماهر و ۱۰ کارمند فنی ، با تجهیزات و تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته. تمام محصولات از نظر بصری و نوری ۱۰۰٪ تست شده اند و از طریق سیستم تضمین کیفیت گواهینامه کاملاً قابل تأیید هستند ، همچنین دارای استانداردهای طبقه بندی مانند هستند.
    فروش آگاه S ، تیم تحقیق و توسعه قوی به درک نیازهای شما و طراحی محصولات و راه حل هایی برای پاسخگویی به نیازهای شما اختصاص داده شده اند.
    شهرت خوبی را در این سالها از مشتری در سراسر جهان ، زمان کوتاه ، تحویل سریع و به موقع ، کیفیت عالی محصول ، قیمت رقابتی و خدمات خوب بدست آورده است.

    بستن
محصولات
مدل: ADSS
کابل ضد آب
کابل قطره فیبر نوری داخلی 1 تا 12 هسته
کابل قطره فیبر نوری خود پشتیبانی 1 تا 12 هسته ای در فضای باز
شکل خود نگهدارنده دی الکتریک - 8 کابل هوایی
کابل نوری استحکام FRP لوله شل مرکزی
کابل FTTA برای واحد رادیویی از راه دور بی سیم
کابل تاکتیکی بافر محکم توزیع