ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۳rd Floor, Building ۶۹, Headquarters Business Garden, Nanhu District, Jiaxing, Zhejiang, China
  • درباره ما : به عنوان تامین کننده ثابت سه کشور ارائه دهنده خدمات انتقال از راه دور ملی چین . ژجیانگ شرکت ارتباطات فناوری ، آموزشی ویبولیتین از سال ۲۰۱۱ در صنعت ارتباطات تخصص دارد.شرکت بازرگانی و کارخانه تولید ما هر دو در شهر جیاکسینگ واقع در شرق چین واقع شده اند و با ماشین حدود ۱.۵ ساعت با ماشین از شهر شانگهای فاصله دارند. بر اساس بهترین موقعیت جغرافیایی ، ما می توانیم محصولات را از نظر اقتصادی و کار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به عنوان تامین کننده ثابت سه کشور ارائه دهنده خدمات انتقال از راه دور ملی چین . ژجیانگ شرکت ارتباطات فناوری ، آموزشی ویبولیتین از سال ۲۰۱۱ در صنعت ارتباطات تخصص دارد.
    شرکت بازرگانی و کارخانه تولید ما هر دو در شهر جیاکسینگ واقع در شرق چین واقع شده اند و با ماشین حدود ۱.۵ ساعت با ماشین از شهر شانگهای فاصله دارند. بر اساس بهترین موقعیت جغرافیایی ، ما می توانیم محصولات را از نظر اقتصادی و کارآمد برای مشتریان در سراسر جهان ارسال کنیم. با استاندارد سازی کارخانه توسط تیم خود و حرفه ای ، ما قول می دهیم محصولات با کیفیت بالا ، خدمات حرفه ای و قیمت رقابتی را به شما ارائه دهیم.
    هدف ما این است که یکی از حرفه ای ترین ارائه دهنده محصولات ، سیستم ها و خدمات در صنعت ارتباطات باشیم. انتظار برای تبدیل شدن به شریک بلند مدت خود در چین.

    بستن