ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۱/F., South Bldg., Yinzhou Chamber of Commerce, No, ۱۲۹۹ East Section, Yinxian Avenue, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : در نینگبو ، بزرگترین بندر شیک و پایگاه تولید صادرات شناخته شده در چین واقع شده است.شرکت اصلی در تولید با توجه به دسته بندی محصولات:۱. محصولات کابل کشی یکپارچه سازی شبکهاز جمله کابل کواکسیال ، کابل های بلندگوی دیواری ، کابل های دزدگیر ، کابل های تلفن ، سیم برق ، پچ کورد ، جک ، تغییر در صفحه برنامه ، سطح نمایش دیوار ، ، سطح صفحه نمایش ؛ کابل فیبر نوری ، آداپتور. بستن…۲. کابل های ، ک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در نینگبو ، بزرگترین بندر شیک و پایگاه تولید صادرات شناخته شده در چین واقع شده است.
    شرکت اصلی در تولید با توجه به دسته بندی محصولات:
    ۱. محصولات کابل کشی یکپارچه سازی شبکه
    از جمله کابل کواکسیال ، کابل های بلندگوی دیواری ، کابل های دزدگیر ، کابل های تلفن ، سیم برق ، پچ کورد ، جک ، تغییر در صفحه برنامه ، سطح نمایش دیوار ، ، سطح صفحه نمایش ؛ کابل فیبر نوری ، آداپتور. بستن…
    ۲. کابل های ، کابل گیتار ، کابل آلات موسیقی ، کابل میکروفون ، کابل مار ، کابل ، جعبه سوئیچ چندرسانه ای ؛ ؛
    ۳. کابل کامپیوتر و لوازم جانبی تحرک: کابل ، کابل چاپ ، کابل ، روشنایی برق و کابل شارژ داده ، کابل روبان بی نهایت ؛
    ۴. سیم برق ، نوار برق ، قرقره سیم برق؛
    ۵. محصولات ارتباطی ماهواره ای و آنتن: کابل آنتن ، کابل ، تقویت کننده ، شکاف ، جعبه اتصال ؛
    ۶. روتر ، دوربین ؛ ؛
    ۷. مواد سیم کشی دستگاه. کابل های ، کابل های زنجیره ای کششی ، کابل های اتوماسیون ، سروو ، کابل های بازخورد و موتور ، کابل های حسگر و کابل های مارپیچ.
    یک شرکت جوان تر است ، اما در حال حاضر بیش از ۱۵ سال تجربه حرفه ای جمع آوری و توسعه بسیار سریع دارد ، اما اکنون محصولات ما را که تا اروپا ، آمریکا ، آسیا ، استرالیا ، همچنین آفریقای جنوبی و خاورمیانه ، ۳۰ کشور و مناطق در جهان تأمین می کند حمل شود و با همکاری و به عنوان تامین کننده ارزش ، خدمات نصب شده را برای بسیاری از شرکت های ذکر شده ارائه داده است.
    دارای (یا از طریق همکاری) چندین خط تولید مدرن و سیستم علمی است و مجهز به مجموعه ای کامل از تجهیزات آزمایش حرفه ای است که مطابق با کار می کند. علاوه بر این ، ما تیم تحقیق و توسعه قوی داریم ، پشتیبانی از فناوری را ارائه می دهیم.
    تحت اصل صداقت ، وظیفه شناسی و عملی بودن و با تقویت مدیریت و اثربخشی ، اصرار دارد که این کیفیت طول عمر شرکت ها است. با بودجه دقیق و محاسبه دقیق ، این شرکت مواد اولیه را به صورت یک پیشنهاد متمرکز خریداری می کند. اگر شاخص های کیفیت مواد ملاک را داشته باشند ، باید هزینه ها را تا حد ممکن کاهش داد. ما از خدمات حرفه ای و مطلق برای مشتریانی که کالاهای آنها ارزش حفظ شده و گرامی دارند ، می بالیم.
    به امید داشتن محصولات و خدمات در هزاران خانوار در سراسر جهان ، ما دوست داریم با همه اقشار مختلف جامعه ارتباط برقرار کرده و همکاری کنیم.

    بستن