ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Linglong Industry Zone, Lin'an, Hangzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : فناوری ارتباطات آموزشی ویبولیتینکابل شرکت محدودلینان لونگشاین لپرهون. شرکت ، با مسئولیت محدودگروه با هدف تولید تضمین کیفیت و محصولات فیبر نوری کامپوزیت ، کابلها و سیمهای ارتباطی ، تحقیق و توسعه دستگاه های نوری ، دستگاه های و دستگاه های سرپیچ و لوازم جانبی شبکه ساخته شده است. با گواهینامه ، چندین گواهینامه بین المللی مانند نیز به دست آورد.با داشتن کارگران ماهر فراوان و بخش های بازرسی ، دا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    فناوری ارتباطات آموزشی ویبولیتین
    کابل شرکت محدود
    لینان لونگشاین لپرهون. شرکت ، با مسئولیت محدود
    گروه با هدف تولید تضمین کیفیت و محصولات فیبر نوری کامپوزیت ، کابلها و سیمهای ارتباطی ، تحقیق و توسعه دستگاه های نوری ، دستگاه های و دستگاه های سرپیچ و لوازم جانبی شبکه ساخته شده است. با گواهینامه ، چندین گواهینامه بین المللی مانند نیز به دست آورد.
    با داشتن کارگران ماهر فراوان و بخش های بازرسی ، داشتن پیشرفته ترین خطوط تولید ، ماشین آلات دقیق آزمایش و سیستم های کنترل و کنترل دقیق دقیق کیفیت ، می توانیم تضمین کنیم که تمام محصولات ما با استانداردها تحویل می شوند یا مطابق با نیازهای خاص مشتری ، تست ۱۰۰٪ تأیید است.
    "کیفیت ، توسعه نوآوری! "ما به گرمی استقبال می کنیم شما به دیدار ما و درمان ما آمده اید. ما مطمئن هستیم که شما دیدار خود را راضی خواهید کرد و شایسته آن هستید. هنگامی که با ما کار می کنید ، باور خواهید داشت که کار آسان است.
    ایده های مدیریت شرکت:
    خریداران: ما با گروهی از خریداران عالی کار می کنیم که تقاضای آنها برای محصولات و خدمات ما ثروت ما را غنی می کند. ما فقط می توانیم بهترین کیفیت خدمات و کارآمدترین کار را برای پیشرفت داشته باشیم تا انتظارات مشتریان را برآورده کنیم و رابطه طولانی مدت خود را حفظ کنیم.
    محصولات: ما محصولات با کیفیت بالا تولید و فروش می کنیم و همچنین هزینه تولید با حجم بالا را کاهش می دهیم تا ارزش خرید را به مشتریان خود اضافه کنیم.
    کارمندان: کارمندان مهمترین دارایی شرکت ما محسوب می شوند. ما با افرادی که به کارشان اختصاص داده اند و در یادگیری و کار با هم تبحر دارند ، برخورد خواهیم کرد. کسانی که در پی تعالی هستند تا جهت اعدام را برآورده کنند. کسانی که نسبت به دیگران صادق ، منصف و احترام دارند. کسانی که بخاطر عملکرد خوبشان تشویق می شوند تا سیاست یا سوابقشان.
    تامین کنندگان: ما نمی توانیم بدون مواد اولیه با کیفیت بالا از تامین کنندگان خود توسعه دهیم. ما متعهد می شویم که اتحادیه تجارت بلندمدت با تأمین کنندگان برچسب دار ایجاد کنیم زیرا هدف ما شریک شدن بر اساس روابط قابل اعتماد و متقابل است.
    نوآوری ها: نوآوری نیروی محرکه رشد شرکت است و ما برای تحقق آن اقدامات فعالی را انجام می دهیم. ما بخاطر اینکه در مسابقات برجسته شویم ، با الکل تجربی خود را به چالش می کشیم. پیش بینی تغییرات جدید و ایجاد این تغییرات برای مشاغل موجود و همچنین محصولات یا خدمات تازه توسعه یافته از اهمیت بسیاری برخوردار است.
    مزیت ما:
    ۱. تیم فروش و خدمات عالی. تیم ما همه دارای تجربه صادرات فراوانی است ، این به ما کمک می کند تا خدمات سریع و را به شما ارائه دهیم.
    ۲. سیستم کنترل کیفیت دقیق و کامل. از مرحله اول تا زمان بارگیری کالاها ، ما و سیستم ردیابی کاملی داریم تا محصولات خود را با کیفیت خوب تضمین کنیم. و علاوه بر کارخانه در ، ما مختلفی متعلق به شرکت بازرگانی خود هستیم ، ما نظارت را در تمام مراحل انجام می دهیم.
    ۳. محصولات با دامنه وسیع. در حال حاضر ما می توانیم محصولات کاملی را برای و منطقه نوری ارائه دهیم ، ما با کارخانه های مختلف روابط پایدار برقرار می کنیم و همچنین با آنها قرارداد فروش خارجی منحصر به فرد می گیریم. و به غیر از این ، تیم تأمین منابع ما می تواند طبق نیاز شما به عنوان یک حرفه ای عمل کند.
    هنگامی که با کار می کنید احساس راحتی و راحتی خواهید کرد و خرید "سوپرمارکت" در چین دیگر برای شما مشکلی ایجاد نمی کند!

    بستن
محصولات
GJYXFHY, GJYXHS, GJYXHA..
کابل توزیع
GJYXFCH
GJXFH
GCYFXTY
GYXTW
GYFXTY
تخت GYFXTY
GYTC8S, GYTC8A, GYTC8Y..
GYXTC8S
GYFXTC8Y
GYFXTY