ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : china-Room ۴۰۲, Big City Time, Gaofeng Community, Dalang Street, Longhua, Shenzhen
  • درباره ما : شنژن تجهیزات برق شرکت ، با مسئولیت محدود یکی از حرفه ای و تولید کننده برای جعبه الکتریکی ، ساخت ورق فلز ، قطعات ماشینکاری گرانبها در انواع تجهیزات ورق فلز و اجزای گمرکی با گواهینامه از سال ۲۰۰۵ است.ما دستگاه برش لیزری پیشرفته ، پرس کنترل عددی ، خم کن و یک خط تولید بزرگ داریم. محصولات ما ، از جمله اجزای سفارشی الکتریکی ، جعبه اندازه گیری ، کابینت شبکه ، به طور گسترده ای در ارتباطات ، ساخت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن تجهیزات برق شرکت ، با مسئولیت محدود یکی از حرفه ای و تولید کننده برای جعبه الکتریکی ، ساخت ورق فلز ، قطعات ماشینکاری گرانبها در انواع تجهیزات ورق فلز و اجزای گمرکی با گواهینامه از سال ۲۰۰۵ است.
    ما دستگاه برش لیزری پیشرفته ، پرس کنترل عددی ، خم کن و یک خط تولید بزرگ داریم. محصولات ما ، از جمله اجزای سفارشی الکتریکی ، جعبه اندازه گیری ، کابینت شبکه ، به طور گسترده ای در ارتباطات ، ساخت زیرساخت های ملی ، سیستم نظارت و پروژه های مهندسی در سراسر جهان استفاده می شود. کیفیت پیگیری ما برای همیشه است.
    کل طراحی فنی رایانه ای ، مدیریت پیشرفته و تخصصی و همچنین فرآیند دقیق تولید ، محصولات با کیفیت بالا را برای مشتریان ما فراهم می کند. کیفیت هدف شماره ۱ کارخانه و راهنمای تولید ماست.
    مشتریان ما از اقصی نقاط جهان مانند و غیره هستند و سالها با ما همکاری داشته اند. ما نیاز مشتری را سفارشی می کنیم و طراحی و تولید برای ما قابل قبول است. ما به گرمی از مشتریانی از سراسر جهان که به دیدار ما می آیند استقبال می کنیم ، و شناخت شما برای همیشه نوار آبی ما خواهد بود.

    بستن