ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۸۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Shunde, Foshan, Guangdong, China
  • درباره ما : حرفه ای در زمینه تست قلم برقی ، پیچ گوشتی ، انواع انبردست ، برش لوله ، آچار ، چاقوی خودکار ، نوار فولادی و اجتناب از انواع ابزار دستی است.به منظور پاسخگویی بهتر به بازار و نیازهای مشتری ، تسهیل استفاده از محصولات ، راحتی ، بهینه سازی ظاهر ، ما یک تیم تحقیق و توسعه حرفه ای داریم ، تنظیم به موقع محصولات ، ما یک سیستم کنترل کیفیت کامل داریم ، از تحقیق و توسعه برای کاهش تولید به بسته بندی و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    حرفه ای در زمینه تست قلم برقی ، پیچ گوشتی ، انواع انبردست ، برش لوله ، آچار ، چاقوی خودکار ، نوار فولادی و اجتناب از انواع ابزار دستی است.
    به منظور پاسخگویی بهتر به بازار و نیازهای مشتری ، تسهیل استفاده از محصولات ، راحتی ، بهینه سازی ظاهر ، ما یک تیم تحقیق و توسعه حرفه ای داریم ، تنظیم به موقع محصولات ، ما یک سیستم کنترل کیفیت کامل داریم ، از تحقیق و توسعه برای کاهش تولید به بسته بندی و حمل و نقل مشاغل استاندارد ، میزان زیاد محصولات معیوب ، کیفیت محصول را بهبود می بخشد. ما به پرورش استعدادها توجه می کنیم ، کارکنان ما با داشتن پرسنل ماهر فنی پایدار و طولانی مدت حس تعلق خاطر شرکت را دارند.
    تعهد ما این است که شهرت خود را "در درجه اول کیفیت" قرار دهیم. ما نصب شده را قبول می کنیم. خوش آمدید به کارخانه ما و همکاری با ما.
    نتیجه کسب و کار: در حال حاضر ، خروجی ماهانه مداد تست ما حدود ۱ میلیون قطعه است و پیچ گوشتی ۱.۵ میلیون قطعه است. نرخ تعیین شده کیفیت محصول بیش از ۹۹.۹٪ است. تولید محصول سایر ابزارهای سخت افزاری نیز در روند افزایش تدریجی کند قرار دارد.
    چشم انداز آینده ما: پس از بیش از ۲۰ سال ذخیره سازی ، نام تجاری اکنون به کیفیت و قیمت مقرون به صرفه متکی است و از شهرت خوبی در چین برخوردار است. ما امیدواریم که با تلاش مداوم به یک مارک معروف بین المللی مانند و ... تبدیل شویم و همیشه در تلاش و پیروی از آن هستیم.

    بستن