ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room۳۰۸, Talent Building ۶#, Shiqiao Street, Xiacheng District, Hangzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : یکی از شرکت های تابعه آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد. پس از نزدیک به دو دهه پیشرفت صوتی و سریع ، ما به یکی از تولید کنندگان جرثقیل ماشین آلات سنگین و اجزای سازنده جرثقیل در چین تبدیل شده ایم. ما مساحت بیش از ۱۰۰۰۰۰ متر مربع و بیش از ۵۰۰ کارمند باتجربه را پوشش می دهیم که حدود ۱۰٪ آنها مهندس هستند. خطوط تولید ما همه مجهز به ابزار و دستگاه های مارک برتر جهان هستند. در سالهای اخیر ، د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یکی از شرکت های تابعه آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد. پس از نزدیک به دو دهه پیشرفت صوتی و سریع ، ما به یکی از تولید کنندگان جرثقیل ماشین آلات سنگین و اجزای سازنده جرثقیل در چین تبدیل شده ایم. ما مساحت بیش از ۱۰۰۰۰۰ متر مربع و بیش از ۵۰۰ کارمند باتجربه را پوشش می دهیم که حدود ۱۰٪ آنها مهندس هستند. خطوط تولید ما همه مجهز به ابزار و دستگاه های مارک برتر جهان هستند. در سالهای اخیر ، درآمد سالانه ما به طور مداوم از ۲۰ میلیون دلار فراتر رفته است ، که ۲۰ درصد از آن از تجارت خارجی است. ما با بسیاری از مشتریان از ایالات متحده آمریکا ، سنگاپور ، اندونزی ، کنیا ، هند ، کامبوج ، آفریقای جنوبی ، آلبانی ، شیلی و غیره ارتباط تجاری طولانی مدت برقرار کرده ایم.
    در حالی که ساخت اجزای جرثقیل به اتمام رسیده است ، ما نه تنها اجزای جرثقیل معمولی تولید می کنیم ، بلکه یک راه حل متوالی برای پروژه های جرثقیل ارائه می دهیم.
    ما بیش از ۱۰۰ مدل از محصولات داریم
    ۱. از مجموعه چرخ های چرخ گرفته تا بلوک چرخ و گاری انتهایی
    نوع ترجمه شده را باز کنید تا مدل شفت توخالی شود
    قطر ۱۱۰ میلی متر تا قطر ۷۰۰ میلی متر
    ۲. از فضای کم سر ، بالابر الکتریک ، برای جرثقیل سقفی تک و دو تسمه
    ۳. سری وینچ برای جرثقیل سقفی دوتایی و جرثقیل دروازه ای.
    ۳. ریل از هادی محصور به هادی تک قطبی عایق بندی شده است
    سری از ۲۵۰ آمپر تا ۱۲۵۰ آمپر
    ۴. سیستم گارلند
    از سیستم تاج حلقه گرفته تا واگن برقی ، واگن برقی طناب دار تا واگن برقی زاویه دار
    ۵. از کابین جرثقیل تا تابلوی برق
    ۶. از کنترل از راه دور صنعتی گرفته تا کنترل آویز
    ۷. از سوئیچ حد برای بارگذاری بیش از حد دستگاه
    ما به عنوان یک تولید کننده ماشین آلات سنگین بالغ ، نه تنها لوازم خانگی صنعتی تولید می کنیم ، بلکه یک راه حل پایان به پایان برای پوشش کل چرخه عمر پروژه از جمله طراحی ماشین آلات ، ساخت ، نصب و نگهداری معمول ارائه می دهیم. ما بیش از ۵۰ مدل از محصولات داریم که می توان آنها را به پنج دسته اصلی تقسیم کرد:
    ردیف ۱ جرثقیل ساختمانی
    شروع جرثقیل پل ، حامل فرم ، شروع گودال سکوی پل ، تاورکرین و غیره
    ردیف دوم جرثقیل های کارگاهی ، کشتی سازی و بندری
    جرثقیل سقفی ، جرثقیل پورتال ، جرثقیل زیر بشکهای جرثقیل و جرثقیل پورتال و غیره
    ۳. قسمتهای مختلف جرثقیل
    دستگاه بالابر برقی ، لنگ دستی ، موتورها ، ریل ها ، پشتیبانی از خط اصلی و غیره
    ۴. پروژه های سازه های فلزی
    پیمانکار سازه های فلزی صنعتی مانند کارگاه های تازه ساخت شده ، مقاله ها ، اسلایدها و غیره
    ۵. پل های بیلی استیل
    دو مدل استاندارد به نام و ۲۰۰ در بازار جهانی
    مفهوم کیفیت در اعماق خون ما نهفته است. ما توسط اداره امور نظارت بر نظارت بر کیفیت ، بازرسی و قرنطینه چین ، مجوز کلاس برای ساخت و تعمیر تجهیزات تخصصی را دریافت می کنیم. تمام عملکردهای ما در برابر سیستم مدیریت کیفیت تأیید شده اند.
    واقعیت همیشه قانع کننده تر از کارهای کاغذی است. کیفیت محصولات و خدمات ما با اجرای موفقیت آمیز آنها در چندین پروژه کلیدی ساخت و ساز ملی اثبات شده است ، به نام تعدادی از آنها: پل خلیج هانگژو ، پل جیوبائو ، راه آهن سریع السیر شانگهای-هانگژو ، بزرگراه شنژن-گوانگژو و غیره
    ما در استراتژی توسعه بلند مدت شرکت خود اهمیت نوآوری ، کیفیت ، کارایی و تعالی را دنبال می کنیم. هدف ما تبدیل شدن به یکی از برترین تولید کنندگان چین و ارائه دهنده راه حل در صنعت ماشین آلات سنگین و یک بازیگر رقابتی در بازارهای خارج از کشور هستیم.

    بستن