ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Shangyu Commercial Centre Chang'an, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت فناوری الکترونیکی ، آموزشی ویبولیتین۱۹۹۸ سازمانی با فناوری پیشرفته و متخصص در تولید و است. شرکت ما دارای ۱۵۰۰ کارمند ، بیش از ۳۰۰۰۰ کیلومتر مربع مساحت ، خطوط تولید پیشرفته و یک تیم حرفه ای با قدرت و تجربه غنی است. علاوه بر این ، شرکت ما دارای گواهینامه های و همچنین و گواهینامه ، متخصص در تولید انواع با ضخامت ۱.۱ میلی متر ، ۰.۷ میلی متر ، ۰.۵۵ میلی متر و ۰.۴ میلی متر و مدل های و توسط ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فناوری الکترونیکی ، آموزشی ویبولیتین
    ۱۹۹۸ سازمانی با فناوری پیشرفته و متخصص در تولید و است. شرکت ما دارای ۱۵۰۰ کارمند ، بیش از ۳۰۰۰۰ کیلومتر مربع مساحت ، خطوط تولید پیشرفته و یک تیم حرفه ای با قدرت و تجربه غنی است. علاوه بر این ، شرکت ما دارای گواهینامه های و همچنین و گواهینامه ، متخصص در تولید انواع با ضخامت ۱.۱ میلی متر ، ۰.۷ میلی متر ، ۰.۵۵ میلی متر و ۰.۴ میلی متر و مدل های و توسط با نور پس زمینه تولید می شود.
    شرکت ما که به عنوان شریک حرفه ای شما در زمینه کاهش هزینه ها ، متخصص مدیریت و بازیابی دارایی خدمت می کند ، ما در صف شما هستیم و یک راه حل کلیدی برای مقابله با هزینه های مبتنی بر عملکرد و بدون هیچگونه هزینه و حاشیه پنهانی برای شما فراهم می کنیم.
    از رهنمودهای تئوری مدیریت شرکت پیروی می کند:
    ، هماهنگ عمل کنید ، این جنبه های اساسی برای تجارت کارآمد است.
    ب ، نوآوری ، انگیزه برای همیشه
    ، قدم جلوتر خلاق تر ، منتظر قدرت باشید. در این صنعت کاملاً رقابتی ، با ارائه محصولات با کیفیت متفاوت است.
    خوش آمدید مشتری نجیب جدید و قدیمی با ما تماس بگیرید ، ما صمیمانه امیدواریم که با شرکای همکاری کنیم ، آینده بهتری را برای برنده شدن هر دو حزب ایجاد کنیم!

    بستن