ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : china-Room ۴۱۱, NO. ۶۱۱۱ Zhongchun Road, Minghang District, Shanghai
  • درباره ما : شانگهای یک تامین کننده مونتاژ در چین است. شرکت ما یک شرکت پیشرفته همه در یک شرکت متخصص در زمینه مونتاژ نمایشگر کریستال نورانی ، صفحه لمسی خازنی ، مونتاژ صفحه نمایش لمسی کاملاً متصل ، تولید و خدمات است. شرکت ما با تجهیزات پیشرفته ساخت ، تیم فروش متحد و کارآفرین متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا به مشتریان ، که عمدتا در دستگاه های ارتباطی ، صفحه نمایش برای الکترونیک دیجیتال ، دستگاه های ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شانگهای یک تامین کننده مونتاژ در چین است. شرکت ما یک شرکت پیشرفته همه در یک شرکت متخصص در زمینه مونتاژ نمایشگر کریستال نورانی ، صفحه لمسی خازنی ، مونتاژ صفحه نمایش لمسی کاملاً متصل ، تولید و خدمات است. شرکت ما با تجهیزات پیشرفته ساخت ، تیم فروش متحد و کارآفرین متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا به مشتریان ، که عمدتا در دستگاه های ارتباطی ، صفحه نمایش برای الکترونیک دیجیتال ، دستگاه های پزشکی ، الکترونیک خودرو ، الکترونیک مصرفی ، و سایر دستگاه های الکترونیکی.
    شرکت ما در حال حاضر دارای یک فضای اتاق تمیز ۱۵۰۰۰ متر مربع و ۱ هزار دفتر و فضای ذخیره سازی است ، در کل بیش از ۴۰۰ کارمند ، ۴۸ کارمند فناوری ، ۳۲ مدیر و بخش تولید بیش از ۳۰۰ نفر. ظرفیت تولید ماهانه ماژول های تا ۱۵۰۰۰۰۰ متر است. مجموعه ها و ظرفیت تولید سالانه تا ۱۸ میلیون دستگاه است.
    از زمان تاسیس شرکت ، همیشه متحد ، دقیق ، عمل گرا ، مترقی ، که روحیه شرکت است ، فضای گسترده ای را برای هر کارمند فراهم می کند و انگیزه هایی برای توسعه دارد ، با این فرهنگ مثبت شرکت ، ما در حال افزایش ایستگاه ایستاده ایم رقابت شدید که اطمینان حاصل خواهد کرد ما می توانیم در صنعت ظهور و توسعه دهیم. و به منظور پیگیری توسعه تجارت ، ما یک کارخانه در مالزی ، دفتر فروش و تأمین منابع در تایوان ، دفتر فروش در شانگهای ، و دفتر خرید در شنژن و همچنین مرکز تحقیقات فناوری و بازار در ژاپن ایجاد کردیم.
    صمیمانه امیدوارم که با شما بخشی از تجارت باشید

    بستن