ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Jiangxu Street, Jiangshishe, Gongming District, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : تولید کننده کیوسک علامت گذاری دیجیتال سلف سرویس و ارائه دهنده راه حل با همکاری طولانی مدت با سرورهای سراسر جهان است. یک رهبر ثابت شده در صنعت کیوسک است و ما با جمع آوری تیمی از متخصصان با تخصص عمیق در زمینه طراحی و ساخت کیوسک های سلف سرویس ، خود را از سایر افراد در صنعت سلف سرویس متمایز می کنیم. با نوآوری مداوم و دستیابی به موفقیت جسورانه در فن آوری های پیشرفته. ما با مشاوره آینده نگرانه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده کیوسک علامت گذاری دیجیتال سلف سرویس و ارائه دهنده راه حل با همکاری طولانی مدت با سرورهای سراسر جهان است. یک رهبر ثابت شده در صنعت کیوسک است و ما با جمع آوری تیمی از متخصصان با تخصص عمیق در زمینه طراحی و ساخت کیوسک های سلف سرویس ، خود را از سایر افراد در صنعت سلف سرویس متمایز می کنیم. با نوآوری مداوم و دستیابی به موفقیت جسورانه در فن آوری های پیشرفته. ما با مشاوره آینده نگرانه برای طراحی و تولید محصولی رقابتی تر ، با کیفیت بالاتر و با قیمت مناسب برای پاسخگویی به نیازهای آنها ، با مشتریان شریک می شویم.
    یک تیم متمرکز با فداکاری و عزم راسخ دارد تا در جهت منافع مشتری ما کار کند. پرسنل کاملاً با انگیزه و مهارت های تحقیق و توسعه بی نظیر ما را قادر می سازد تا با مجموعه ای کامل و سفارشی از راه حل ها و محصولات پی در پی ، سریع و موثر پاسخگوی نیازهای مشتریان باشیم. ما متعهد به کمک به مشتریان و شرکا در موفقیت در تجارت هستیم و با تلاش خود ، زندگی تجاری مشتری خود را آسان تر ، ایمن تر و سودآور تر می کنیم.
    محصولات و راه حل های شامل کیوسک در فضای باز و داخلی ، دیوار ویدئویی ، لمس تعاملی همه در یک صفحه ، آینه های جادویی صفحه نمایش ، صفحه نمایش شفاف ، ادغام صفحه نمایش شفاف ، نمایشگر هولوگرافی ، کیوسک سلف سرویس می تواند در برنامه های بانکی ، اوراق بهادار ، حمل و نقل ، خرده فروشی ، ارتباطات و پزشکی استفاده شود. ما همچنین خدمات را ارائه می دهیم.
    ما محصولات خود را در کارخانه بزرگ خود با استفاده از تجهیزات پیشرفته تولید و ابزار آزمایش تولید می کنیم. هر یک از فرآیندهای تولید ما از طریق رویکردهای توسعه تولید علمی و سیستماتیک انجام می شود. از تهیه مواد تا بازرسی قبل از اعزام ، کل فرآیند تولید به طور انحصاری توسط متخصصان ما مطابق با استانداردهای قابل اجرا بین المللی انجام می شود. ما به ارائه محصولات و راه حل های با کیفیت بالا ، مقرون به صرفه ، با ارزش افزوده و به مشتریان خود اختصاص داده ایم.
    دارای یک سازمان فروش و مرکز خدمات با تجربه است. ما کاملاً اطمینان داریم که با داشتن تخصص و توانایی های ما به عنوان یک ارائه دهنده راه حل کیوسک ، در بیشتر شهرهای بزرگ جهان ، کارمندان و شرکای تجاری ما کار می کنند و تلاش می کنند محصولات نوآورانه و پیشرفته را به مشتریان خود ارائه دهند.
    در حال حاضر تجارت ما در حال گسترش در سراسر آمریکای شمالی ، اروپا ، خاورمیانه ، آسیای جنوب شرقی و استرالیا و غیره است.
    ما سهامداران خود را ارزیابی می کنیم و دست به دست هم می دهیم تا بازارها و سودآوری آنها را گسترش دهیم.
    اگر در یک محیط موفق به اهدافشان برسیم ، می توانیم از آنها پشتیبانی کنیم.
    ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما در پروژه های بانکی یا کیوسک هستیم و مطمئن هستیم که می توانیم موفقیت شما را به موفقیت برسانیم

    بستن