ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : North Side of ۵th Floor, No. ۶ Factory Building of Anjia Industrial Park, Wulian Village, Fenggang Town, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : ارائه دهنده اصلی صفحه نمایش لمسی ، مانیتور لمسی و رایانه های همه در یک است. با داشتن راه حل های لمسی پیچیده و مقرون به صرفه ، معتقد است که در هنگام ارائه خدمات سفارشی ، درگیر مشتری می شود.تجربه:که در سال ۲۰۰۶ تأسیس شده و دفتر مرکزی آن در دونگوان ، چین واقع شده است ، شرکای قابل اعتماد و قابل اعتمادی بوده است که به ما کمک می کند محصولات ما را در کل راه حل شما ادغام کند.بیش از ۸ سال تجربه ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ارائه دهنده اصلی صفحه نمایش لمسی ، مانیتور لمسی و رایانه های همه در یک است. با داشتن راه حل های لمسی پیچیده و مقرون به صرفه ، معتقد است که در هنگام ارائه خدمات سفارشی ، درگیر مشتری می شود.
    تجربه:
    که در سال ۲۰۰۶ تأسیس شده و دفتر مرکزی آن در دونگوان ، چین واقع شده است ، شرکای قابل اعتماد و قابل اعتمادی بوده است که به ما کمک می کند محصولات ما را در کل راه حل شما ادغام کند.
    بیش از ۸ سال تجربه ترکیبی در تحقیق و توسعه صفحه های نمایشگر و مانیتورهای فعال شده با لمس.
    دو کارخانه با بیش از ۲۰۰ کارمند باتجربه و واجد شرایط ، از جمله تحقیق و توسعه. مهندسین ، کارشناسان و نمایندگان فروش.
    چیزی که ما پیشنهاد میدیم:
    از طریق عملکرد ثابت و با کیفیت بالا ، دارای گواهینامه است و گواهینامه های و سایر گواهینامه های بین المللی را از آن خود کرده است.
    صفحه نمایش های تک و چند لمسی (اندازه های سفارشی موجود است)
    مانیتورهای تک و چند لمسی (اندازه ها و توابع سفارشی موجود است)
    رایانه های یک تکه
    خدمات
    فن آوری:
    همیشه به نوآوری مداوم برای پیشبرد فناوری نت موسیقی اعتماد کرده است. ما متعهد به ارائه ابتکاری ترین راه حل ها در صنعت هستیم.
    فناوری نت موج صوتی سطح
    فناوری لمسی مادون قرمز
    بیرون زده از فناوری لمس مادون قرمز
    برنامه های کاربردی:
    ما مجموعه گسترده ای از خدمات را با محصولاتی كه در صنایعی مانند امور مالی ، بازی ، خرده فروشی ، كیوسك ، مراقبت های بهداشتی ، آموزش و غیره به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند ، ارائه می دهیم.

    بستن