ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : china-No. ۸, Haihui Road, Jinxi Town, Taihu County, Anqing City, Anhui
  • درباره ما : آنهویی شرکت ساخت هوشمند ، آموزشی ویبولیتین ، یک تولید کننده تجهیزات رسمی است که به طور مشترک توسط سرمایه گذاری شده و توسط دفتر صنعتی و بازرگانی تأیید شده است.در حال حاضر ، ۱۷ تکنسین حرفه ای تحقیق و توسعه ، از جمله ۴ داوطلب دکترا وجود دارد. و ۹ نامزد کارشناسی ارشد ، ۲۲۳ کارمند تولید حرفه ای واجد شرایط ، ۸۰۰۰ متر مربع کارگاه عاری از گرد و غبار و تجهیزات حرفه ای به ارزش ۲۰ میلیون یوان برای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    آنهویی شرکت ساخت هوشمند ، آموزشی ویبولیتین ، یک تولید کننده تجهیزات رسمی است که به طور مشترک توسط سرمایه گذاری شده و توسط دفتر صنعتی و بازرگانی تأیید شده است.
    در حال حاضر ، ۱۷ تکنسین حرفه ای تحقیق و توسعه ، از جمله ۴ داوطلب دکترا وجود دارد. و ۹ نامزد کارشناسی ارشد ، ۲۲۳ کارمند تولید حرفه ای واجد شرایط ، ۸۰۰۰ متر مربع کارگاه عاری از گرد و غبار و تجهیزات حرفه ای به ارزش ۲۰ میلیون یوان برای تولید محصولات بهداشتی تجهیزات پیشرفت.
    و اکنون ، ما با موفقیت یک سری محصولات جدید ، طراحی جدید ، سازگار با محیط زیست ، صرفه جویی در انرژی ، محصولات ایمن و قابل اعتماد تر مانند: دماسنج پیشانی مادون قرمز ، دماسنج الکترونیکی ، اکسی متر ، مانیتور الکترونیکی فشار خون ، دماسنج تشخیص چهره و غیره تولید کرده ایم. .
    از طراحی ، تحقیق و توسعه محصول ، تولید ، بسته بندی و فروش ، یک سیستم مدیریتی کامل وجود دارد و بیشتر تیم فروش حرفه ای و صادقانه در صنعت تجهیزات تشکیل شده اند که بسیار مورد حمایت بیمارستان ها و پزشکی هستند پرسنل شناخته شده و مورد اعتماد هستند. برای اولین بار شهرت خوبی را در شرکت های بزرگ ایجاد کردیم ، مبتنی بر فن آوری های جدید و فرصت توسعه پزشکی هوشمند در سال ۲۰۲۰ ، ما در منطقه فروش تجهیزات کشورمان ظهور می کنیم.
    ما خط تولید داروها و محصولات بهداشتی با نام تجاری را بر اساس مارک و میهن سلامت راه اندازی کرده ایم و همچنان خود را وقف توسعه و تولید محصولات بهداشتی خواهیم کرد تا نیازهای بهداشتی مردم را افزایش دهیم.
    جهان نیاز به سالم نگه داشتن ، و جهان نیاز به عشق و مراقبت دارد. این وظیفه خود را ادامه داده و به پیشرفت ادامه می دهد ، ما برای بازگشت به جامعه از محصولات عالی تر و خدمات بهتر استفاده خواهیم کرد.
    ما دارای قدرت قوی ، قیمت مناسب و مطابق با استانداردهای عالی کیفیت هستیم و با بسیاری از شرکتهای داخلی مشارکتهای طولانی مدت همکاری داریم.
    پیگیری تعالی هدف است. حرکت به جلو با زمان و دستیابی به یک موقعیت برنده هدف است. و سلامتی مردم بزرگترین آرزوی کشور ثروتمند است.
    از همه اقشار جامعه به گرمی از ما بازدید می کنند ، با هم کاوش می کنند و نوآوری می کنند.

    بستن