ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۱۱۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۹, ۵th Floor, Xianghe Street, Xinmin Village, Changan Town, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : چانگان را در سال ۲۰۰۰ ، شهر دونگ گوان ، استان گوانگدونگ ، چین تاسیس کرد و در زمینه ساخت کانکتورهای جانبی کامپیوتر تخصص دارد. فلسفه تجارت "روز بارانی ، نوآوری ، دستیابی به تعالی و بخش خدمات" موقعیتی شکست ناپذیر برای من ایجاد کرد.در سال های اخیر ، شرکت ما متعهد به توسعه و ساخت اتصالات ، تبدیل شدن به یک تولید کننده اتصال دهنده حرفه ای با نفوذ است ، یک اتصال تولید توسعه داده است: ، سریال و غ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چانگان را در سال ۲۰۰۰ ، شهر دونگ گوان ، استان گوانگدونگ ، چین تاسیس کرد و در زمینه ساخت کانکتورهای جانبی کامپیوتر تخصص دارد. فلسفه تجارت "روز بارانی ، نوآوری ، دستیابی به تعالی و بخش خدمات"
    موقعیتی شکست ناپذیر برای من ایجاد کرد.
    در سال های اخیر ، شرکت ما متعهد به توسعه و ساخت اتصالات ، تبدیل شدن به یک تولید کننده اتصال دهنده حرفه ای با نفوذ است ، یک اتصال تولید توسعه داده است: ، سریال و غیره شامل رایانه ، کنسول های بازی ، دوربین
    های دیجیتال ، ارتباطات ، هواپیمایی و سایر مناطق نوظهور. محصولات بهتر و مشتریان با رضایت بیشتر از پیگیری پاسخ سریعتر به بازار ، مشتریان مشتری این شرکت به گسترش خود ادامه می دهند.
    با نگاه به آینده ، از هیچ تلاشی برای غنی سازی محصول ، کیفیت پایدار محصول و ادامه روحیه سیاست کیفیت "کیفیت اول ، مشتری اول" همراه با همه مشتریانمان آینده جدید دریغ نمی کنم! با دقت ، دقت ، دقت ، کیفیت در داخل.

    بستن