ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Building B, Guangming Industrial Park, Minzhi, Longhua District, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : شنژن که در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد ، یک شرکت حرفه ای فیبر با تکنولوژی پیشرفته در صنعت ارتباطات نوری است. ما در تحقیق ، توسعه ، ساخت و فروش طیف گسترده ای از محصولات و لوازم جانبی فیبر نوری بسیار رقابتی برای ارتباطات راه دور ، پخش ، و شبکه در سراسر جهان تخصص داریم. اکنون بیش از ۲۰۰ کارمند دارد. محصولات اصلی ما تقسیم کننده های ، اتصالات سریع ، پچ کابل ها ، محصولات ، آداپتورها ، سیستم های دستی سیم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن که در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد ، یک شرکت حرفه ای فیبر با تکنولوژی پیشرفته در صنعت ارتباطات نوری است. ما در تحقیق ، توسعه ، ساخت و فروش طیف گسترده ای از محصولات و لوازم جانبی فیبر نوری بسیار رقابتی برای ارتباطات راه دور ، پخش ، و شبکه در سراسر جهان تخصص داریم.
    اکنون بیش از ۲۰۰ کارمند دارد. محصولات اصلی ما تقسیم کننده های ، اتصالات سریع ، پچ کابل ها ، محصولات ، آداپتورها ، سیستم های دستی سیم کشی ، کابل های فیبر و سیستم های مدیریت فیبر هستند. با توسعه کسب و کار ، در سال ۲۰۱۵ تجارت خود را به محصولات فیبر فعال گسترش داد. ما تیم تحقیق و توسعه خود را برای سیستم داریم. با قدرت فنی عالی ، اکنون ما دارای هستیم. علاوه بر این ، ما همچنین در ماژول های مزایای زیادی داریم.
    تمام محصولات نوری ما با استاندارد سازگار هستند و همچنین گواهینامه های را نیز دریافت کرده ایم. تجربیات غنی در تولید انبوه محصولات فیبر نوری ، ثبات قابل اعتماد کیفیت آن و عملکرد عالی کالاهای آن را تضمین می کند. به دلیل کیفیت عالی ، تحویل سریع و خدمات به موقع پس از آن ، شهرت خوبی را در این سالها از مشتریان در سراسر جمعیت کسب می کند. ما می خواهیم آینده بهتری را در صنعت ارتباطات نوری همراه با مشتریان جدید و موجود ایجاد كنیم.
    چشم انداز ما: جهان را روشن تر کنید ، مردم را دقیق تر کنید.
    ماموریت ما: همیشه در ارائه بهترین محصولات و خدمات بی عیب و نقص به شما اصرار داشته باشید. شریک قابل اعتماد خود شوید.
    ارزش ما: صادقانه و حرفه ای ، برای دستیابی به ارزش مشتری.

    بستن
محصولات
EPON OLT (UT-EP7004,4 PON PORT)
GPON OLT (UT-GP8016,16 PON PORT)
آداپتور MPO/MTP
کابل های تنه MPO/MTP
جعبه توزیع فیبر FDB212A
جعبه توزیع فیبر FDB208A
دستگاه اسپلایسر فیوژن FS-68
کیسه ابزار FTTH
ماژول CWDM
100G QSFP28 AOC
تضعیف کننده فیبر
کابل GYTS فضای باز