ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۶/F, Bldg. ۱۶, Wangtang Industrial Zone, Xinwei Village, Xili Town of Nanshan District, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : "کیفیت اولویت ماست ، سود از طریق کیفیت" ، که منشا نام شرکت ما است - .ما همیشه بر تضمین کیفیت و خدمات نهایی مشتری متکی بر قیمت رقابتی بسیار تمرکز می کنیم. بخش ما برای اطمینان از کیفیت هر محصول اقدامات سختگیرانه کنترل کیفیت را بر روی کلیه مادربردهای ورودی ، قطعات یدکی و در تمام مراحل تولید ما انجام می دهد. با هدف "عدم نقص در کیفیت ، هیچ ادعایی از سوی مشتریان" ، ما همچنان محصولات استاندارد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    "کیفیت اولویت ماست ، سود از طریق کیفیت" ، که منشا نام شرکت ما است - .
    ما همیشه بر تضمین کیفیت و خدمات نهایی مشتری متکی بر قیمت رقابتی بسیار تمرکز می کنیم. بخش ما برای اطمینان از کیفیت هر محصول اقدامات سختگیرانه کنترل کیفیت را بر روی کلیه مادربردهای ورودی ، قطعات یدکی و در تمام مراحل تولید ما انجام می دهد. با هدف "عدم نقص در کیفیت ، هیچ ادعایی از سوی مشتریان" ، ما همچنان محصولات استاندارد را در اختیار مشتریان قرار می دهیم.
    از هشت سال تجربه ساخت ، ما یک تیم تحقیق و توسعه قدرتمند ساخته ایم که دارای دانش و تجربه عملیاتی فراوانی است که می تواند محصولات جدیدی را توسعه دهد و مدل های موجود را برای پاسخگویی به تقاضای بازار بهبود بخشد. این تیم کارآمد و پرانرژی در عبور از انواع موانع تبحر دارد.
    ما برای بهبود ۱۰۰٪ رضایت مشتری از طریق بهبود مستمر تلاش می کنیم و اکنون محصولات با کیفیت بالا و خدمات متبحر از شهرت خوبی در مشتریان آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، اروپا ، آسیا و سایر کشورها و مناطق برخوردار هستند.
    ما در حال حاضر هزاران محصول مانند باتری دوچرخه الکترونیکی ، باتری ماشین گلف ، باتری ، باتری خورشیدی ، باتری پشتیبان برق و انواع شارژرهای متعادل و غیره را عرضه می کنیم.
    برای جلوتر از رقابت ، به تأمین کننده ای نیاز دارید که بتواند مطابق خواسته های شما باشد. لطفا با ما تماس بگیرید و اجازه دهید تیم فروش عالی ما بلافاصله خدمات کاملی را به شما ارائه دهند.

    بستن