ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۵۹۹, Kang Zhuang South Road, Jiangbei District, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : یک صادر کننده حرفه ای آهن ربا است. این شرکت تابعه ساخت و پردازش سفارشی دارد ، شرکت . شرکت ما صنعت را در سال ۲۰۰۶ معرفی کرد. مقیاس شرکت ما به تدریج افزایش یافته و تجهیزات تولید و پردازش کامل است. ما دارای ظرفیت تولید قوی و مدیران و تکنسین های درجه یک هستیم که می توانند انواع آهن ربا های خاص را تولید کنند.شرکت ما در نینگبو ، استان ژجیانگ واقع شده است که یک شهر ساحلی با حمل و نقل مناسب و حم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک صادر کننده حرفه ای آهن ربا است. این شرکت تابعه ساخت و پردازش سفارشی دارد ، شرکت . شرکت ما صنعت را در سال ۲۰۰۶ معرفی کرد. مقیاس شرکت ما به تدریج افزایش یافته و تجهیزات تولید و پردازش کامل است. ما دارای ظرفیت تولید قوی و مدیران و تکنسین های درجه یک هستیم که می توانند انواع آهن ربا های خاص را تولید کنند.
    شرکت ما در نینگبو ، استان ژجیانگ واقع شده است که یک شهر ساحلی با حمل و نقل مناسب و حمل و نقل دریایی ، زمینی و هوایی کامل است. محصولات ما همه از استانداردهای بین المللی کیفیت برخوردار هستند. ما کالاهای خود را از طریق شرکت های بازرگانی به تمام نقاط دنیا صادر می کردیم. اکنون ما توانایی صادرات محصولات خود را داریم.
    در حال حاضر ، ما می توانیم آهن ربا با خواص مختلف تولید کنیم ، مانند ، انواع اشکال را می توان با توجه به نیازهای خاص مشتری تولید کرد. محصولات ما طیف گسترده ای از موارد استفاده مانند: موتور ، اسباب بازی ، وسایل الکترونیکی ، صوتی ، تلفن های همراه ، رایانه ، کیف ، ژنراتور و سایر صنایع را دارد.
    همه کارکنان ما مشتاقانه شریک تجاری شرکت شما هستند تا با اطمینان ترین کیفیت محصول و معتبرترین خدمات ساخت را به شما ارائه دهند.

    بستن