ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Dongqian Lake Innovation Industrial Park (Meihu Industrial Zone) No. ۲ Meifang Road, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : محصولات با فناوری پیشرفته در ساخت آهنربا و مواد آن از جمله ، فریت ، لاستیک ، و اسباب بازی های آموزشی مغناطیسی فعالیت می کنند.ما کارخانه ویژه ای در نینگبو داریم و می توانیم تمام نیازهای محصولات را با توجه به نیاز مشتری طراحی و پردازش کنیم. ظرفیت تولید ما می تواند هر نوع آهن ربا را ۵۰۰ تن در سال تولید کند. محصولات ما بیش از ۴۰ کشور در سراسر جهان فروخته می شود. با اصطلاح مدیریت کیفیت ، ما ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    محصولات با فناوری پیشرفته در ساخت آهنربا و مواد آن از جمله ، فریت ، لاستیک ، و اسباب بازی های آموزشی مغناطیسی فعالیت می کنند.
    ما کارخانه ویژه ای در نینگبو داریم و می توانیم تمام نیازهای محصولات را با توجه به نیاز مشتری طراحی و پردازش کنیم. ظرفیت تولید ما می تواند هر نوع آهن ربا را ۵۰۰ تن در سال تولید کند. محصولات ما بیش از ۴۰ کشور در سراسر جهان فروخته می شود. با اصطلاح مدیریت کیفیت ، ما افتخار می کنیم که به برسیم.
    در حال حاضر ، ما آهن ربا های متخلخل با و درجه پایین تر و آهنرباهای متصل شده با و غیره داریم. با جزئیات در صفحات بعدی.
    علاوه بر این ، ما همچنین اسباب بازی های آموزشی مغناطیسی با کیفیت بالا تولید می کنیم. ایزو را داشته باشید ، همچنین حسابرسی کارخانه را پرداخت می کند.
    ما همچنین یک تیم عالی برای ارائه طراحی های مختلف بر روی دستگاه نصب مغناطیسی داریم.
    برای همه آنها ، ما همچنان در ارائه کیفیت برتر ، قیمت های رقابتی و تحویل سریع ادامه می دهیم. سالها با این زمینه قوی تاسیس شده است. ما صادقانه به مشتریان خود خدمت می کنیم زیرا آنها با ما به عنوان دوستان قابل اعتماد خود رفتار می کنند.

    بستن