ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۶۸۸, Tushan Rd., Jiangning District, Nanjing, Jiangsu, China
  • درباره ما : نانجینگ شرکت آهنربا ، آموزشی ویبولیتین سازنده حرفه ای متخصص در تحقیق و توسعه و ساخت آهنربا دائمی است. ما در خط تولید آهنربا با کیفیت با کوره پخت سرمایه گذاری می کنیم ، که به بهبود یکنواختی خاصیت مغناطیسی و مقاومت در برابر خوردگی آهنرباهای متخلخل کمک می کند. خط تولید ما همچنین شامل ماشین های سنگ زنی بدون مرکز ، منگنه های اولتراسونیک و دستگاه برش خطی است که باعث می شود ما بتوانیم اشکال بسی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    نانجینگ شرکت آهنربا ، آموزشی ویبولیتین سازنده حرفه ای متخصص در تحقیق و توسعه و ساخت آهنربا دائمی است. ما در خط تولید آهنربا با کیفیت با کوره پخت سرمایه گذاری می کنیم ، که به بهبود یکنواختی خاصیت مغناطیسی و مقاومت در برابر خوردگی آهنرباهای متخلخل کمک می کند. خط تولید ما همچنین شامل ماشین های سنگ زنی بدون مرکز ، منگنه های اولتراسونیک و دستگاه برش خطی است که باعث می شود ما بتوانیم اشکال بسیار خاص آهنربا را ماشینکاری کنیم و دقت بالایی را که در صنایع هواپیما و اتومبیل اعمال می شود ، فراهم کنیم. آهن ربا های ما تست را پشت سر گذاشته اند. آهن ربا ما به طور گسترده ای در اسباب بازی ، بسته بندی ، بلندگو ، موتور ، متر و درمان پزشکی استفاده می شود. با استفاده از مهندسان ارشد مونتاژ مغناطیسی ، کارکنان ماهر و تجهیزات ماشینکاری کامل ، می توانیم فیلتر مغناطیسی با کیفیت بالا ، گیره مغناطیسی ، گیره مغناطیسی ، جاذب مغناطیسی و سایر محصولات مغناطیسی را تهیه کنیم که نیازهای مختلف مشتریان ما را تأمین می کند.
    شرکت مواد مغناطیسی نانجینگ ، با مسئولیت محدود متخصص در تولید و فروش مغناطیسی ، میله مغناطیسی ، محصولات مغناطیسی ، قاب مغناطیسی. آهنربا با اشکال و اندازه های مختلف می تواند با توجه به نیاز مشتری تولید شود ، مانند دیسک بسته بندی ، کاشی مغناطیسی موتور ، حلقه مغناطیسی ، آهن ربا اسباب بازی ، توپ مغناطیسی ، به استثنای میله های مغناطیسی آهن ، قلاب های مغناطیسی ، جعبه جدا کننده مغناطیسی ؛ تیمار سطح: طلا ، نقره ، اپوکسی ، نیکل کاپرو نیکل ، روی ، کروم ، تیتانیوم (روی آبی ، روی سیاه ، روی رنگی) که روی سطح تصفیه شده اند تا نیازهای محیطی را برآورده کنند.

    بستن