ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۷۶ Jinghua Rd., Hi-Tech Area, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : متخصص در زمینه تولید و فروش محصولات مغناطیسی دائمی ، بیش از ۱۸ سال است که یک تولید کننده حرفه ای آهنربا دائمی است. ما روی آهنرباهای و آهنرباهای فریت با ظرفیت حداکثر ۱۰۰۰ تن آهن ربا ، ۸۰۰۰ تن آهنربای فریت و بیش از ۱۰ میلیون مجموعه مغناطیسی سالانه تمرکز می کنیم. ما کارخانه های تولید مواد اولیه خود داریم ، بنابراین قیمت های ما نسبت به سایر تامین کنندگان رقابتی تر است.ما با تیم تحقیق و توسعه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    متخصص در زمینه تولید و فروش محصولات مغناطیسی دائمی ، بیش از ۱۸ سال است که یک تولید کننده حرفه ای آهنربا دائمی است. ما روی آهنرباهای و آهنرباهای فریت با ظرفیت حداکثر ۱۰۰۰ تن آهن ربا ، ۸۰۰۰ تن آهنربای فریت و بیش از ۱۰ میلیون مجموعه مغناطیسی سالانه تمرکز می کنیم. ما کارخانه های تولید مواد اولیه خود داریم ، بنابراین قیمت های ما نسبت به سایر تامین کنندگان رقابتی تر است.
    ما با تیم تحقیق و توسعه درجه یک ، تجهیزات پیشرفته ، ابزار بازرسی پیشرفته ، سیستم دقیق کیفیت و سیستم خدمات ، آهن ربا با کیفیت بالا و تحویل سریع و خدمات عالی پس از فروش ارائه می دهیم. ما به عنوان بخشی از خدمات مشتری ، از حمل و نقل ، بیمه ، ترخیص کالا از گمرک ، اعلان صادرات ، بازرسی کیفیت و موارد دیگر پشتیبانی می کنیم. در عین حال ، ما کیفیت کلیه محصولات خود را به مدت ۶۰ روز پس از تحویل تضمین می کنیم. ما همچنین نمونه های رایگان را برای مرجع شما ارائه می دهیم. خدمات نصب شده با آرم مشتری در تمام محصولات ؛ تحویل سریع نمونه ، معمولاً در عرض یک هفته و روشهای اختیاری حمل و نقل مانند دریا ، هوا ، اکسپرس یا درخواست مشتری.
    محصولات اصلی ما به شرح زیر است:
    ۱. آهنرباهای دائمی (نئودیمیم ، زمین نادر)
    ۲. آهن ربا ، آهنربا پیچیده (فریت + زمین نادر)
    ۳. مجامع مغناطیسی
    گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت را کسب کرده و امروزه جوایز زیادی را برای مواد اولیه و فناوری به دست آورده است. برای تضمین کیفیت محصول ، از سیستم مدیریت کیفیت پیروی کرده است. ما امیدواریم که برای توسعه بیشتر با همه مشتریان همکاری کنیم.

    بستن