ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۵۵-۱ North Jinggu Road, Yinzhou, Ningbo, Pr China
  • درباره ما : سرمایه گذاری مشترکی است که توسط شرکت های ایجاد می شود. با زمینه افزایش رقابت پذیری تولید آنها و ورود به بازار چین. این شرکت در سال ۲۰۱۰ در شهر نینگبو چین (۲ ساعت با قطار دور از شانگهای) تاسیس شد.یک شرکت مستقر در (بارسلون اسپانیا) است و بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه مغناطیسی نه تنها در بازاریابی بلکه در زمینه تولید نیز دارد.شرکتی مستقر در (بیلبائو - اسپانیا) است که در زمینه طراحی و ساخت شی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    سرمایه گذاری مشترکی است که توسط شرکت های ایجاد می شود. با زمینه افزایش رقابت پذیری تولید آنها و ورود به بازار چین. این شرکت در سال ۲۰۱۰ در شهر نینگبو چین (۲ ساعت با قطار دور از شانگهای) تاسیس شد.
    یک شرکت مستقر در (بارسلون اسپانیا) است و بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه مغناطیسی نه تنها در بازاریابی بلکه در زمینه تولید نیز دارد.
    شرکتی مستقر در (بیلبائو - اسپانیا) است که در زمینه طراحی و ساخت شیر ​​برقی ، آهن ربا و واحدهای الکترومغناطیسی تخصص دارد.
    در زمینه بازاریابی و تولید محصولات مغناطیسی و الکترومغناطیسی با کیفیت استاندارد و قیمت رقابتی تخصص دارد. تولید ما در طیف گسترده ای از برنامه ها مانند الکترونیک قدرت ، تاسیسات ، اتوماسیون ، انرژی های تجدید پذیر ، خودرو ، ارتباطات از راه دور و الکترونیک مصرفی مورد استفاده قرار می گیرد.
    دامنه محصول شامل: آهن ربا های نادر ، آهن ربا های فریتی ، آهنرباهای آلنیکو ، آهن ربا های پتانسیومتر ، لاستیک مغناطیسی ، آهن ربا های بسته کننده و قالب بتن ، آهن ربا های صنعتی ، سلونوئیدهای خطی و آهن ربا های متوقف کننده است.

    بستن