ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۴ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCjNEc1veiZPMBliZYnqmqEQ
  • آدرس : ۱۰۸ North Shixin Road, Hangzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : یک تولید کننده پیشرو چینی در زمینه آهنرباهای دائمی با عملکرد بالا و پایه های مغناطیسی با گواهینامه های و است. به بازارهای مختلفی از جمله لوازم الکترونیکی مصرفی ، اتوماسیون صنعتی ، خودرو ، انرژی سبز ، لوازم خانگی ، پزشکی ، هوا فضا و ارتباطات از راه دور خدمت می کند. آهن ربا های در موتورها ، بلندگوها ، ژنراتورها ، سنسورها ، کمپرسورها ، ، گیره های مغناطیسی و جدا کننده ها و غیره استفاده می شو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده پیشرو چینی در زمینه آهنرباهای دائمی با عملکرد بالا و پایه های مغناطیسی با گواهینامه های و است. به بازارهای مختلفی از جمله لوازم الکترونیکی مصرفی ، اتوماسیون صنعتی ، خودرو ، انرژی سبز ، لوازم خانگی ، پزشکی ، هوا فضا و ارتباطات از راه دور خدمت می کند. آهن ربا های در موتورها ، بلندگوها ، ژنراتورها ، سنسورها ، کمپرسورها ، ، گیره های مغناطیسی و جدا کننده ها و غیره استفاده می شوند.
    برای پاسخگویی به بازارهای روزافزون ، بر روی فناوری های تولید برای ثبات کیفیت و شکست هزینه ها تمرکز کرده است. از سال ۲۰۱۰ این شرکت آهن ربا را در به جنرال موتورز نصب کرد. با فناوری نفوذ دیسپروزیم ، ما قادر به ارائه قیمت های رقابتی برای آهنرباهای نئودیمیم با درجه بالا هستیم. این شرکت همچنین یک همکاری استراتژیک با شماره ۱ معدنچی چین چین ایجاد کرده است ، که به ما پشتوانه ای قوی و ایمن برای مواد اولیه خاکی کمیاب می دهد.
    اکنون طیف کاملی از محصولات مغناطیسی را تولید می کند از جمله:
    نئودیمیم-آهن-بور
    آهنربا چسب دار
    کبالت ساماریوم
    آلنیکو (کبالت نیکل آلومینیومی)
    مجامع مغناطیسی
    طی ۱۰ سال گذشته محصولات خود را به کشورهای آمریکایی ، اروپایی ، آسیایی و آفریقایی صادر می کند. با چنین طیف گسترده ای از گزینه های مواد مغناطیسی ، تکنسین های حرفه ای ما در دسترس هستند تا به شما در حل نیازهای مغناطیسی کمک کنند و مقرون به صرفه ترین ماده را برای شما انتخاب کنند.

    بستن