ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : china-No. ۹ Lane ۹۱ Zhangjia Road, Cicheng Town, Jiangbei District, Ningbo
  • درباره ما : یک شرکت خصوصی است که متخصص در ساخت ، مونتاژ قطعات آهنربا و سیستم مغناطیسی است. از زمان تاسیس این شرکت در سال ۲۰۰۶ ، این شرکت سرمایه گذاری کرده و کارخانه مگنت و کارخانه مونتاژ مغناطیسی در نینگبو چین را برای صادرات آهن ربا و اجزای مغناطیسی متوقف کرده است. امروزه ، ظرفیت تولید سالانه بیش از ۱۰۰۰ تن ، بیش از ۲۰ تن ، و فرم بیش از ۳۰۰ تن ، بیش از ۱۰۰۰۰ تن و همچنین مونتاژ اجزای آهن ربا بیش از ۵ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت خصوصی است که متخصص در ساخت ، مونتاژ قطعات آهنربا و سیستم مغناطیسی است. از زمان تاسیس این شرکت در سال ۲۰۰۶ ، این شرکت سرمایه گذاری کرده و کارخانه مگنت و کارخانه مونتاژ مغناطیسی در نینگبو چین را برای صادرات آهن ربا و اجزای مغناطیسی متوقف کرده است. امروزه ، ظرفیت تولید سالانه بیش از ۱۰۰۰ تن ، بیش از ۲۰ تن ، و فرم بیش از ۳۰۰ تن ، بیش از ۱۰۰۰۰ تن و همچنین مونتاژ اجزای آهن ربا بیش از ۵۰۰۰۰ قطعه در هر ماه است.
    با تیمی متشکل از متخصصین با سالها تجربه در مغناطیس و در کاربردهای مغناطیسی کارمند شده است. ما آهن ربا های سفارشی تولید می کنیم و به مشتریان خود کمک می کنیم تا با استفاده از تجربه خود ، طراحی مغناطیسی را بهبود بخشیده و کامل کنند. سیستم از طریق تمام فرایندهای تولید ما با پشتیبانی از تجهیزات و تکنیک های آزمایش و بازرسی پیشرفته انجام می شود. ما همچنین نیاز به را به عنوان راهنما در انتخاب مواد در نظر می گیریم.
    مجردها سیاست درازمدت ما را در نظر گرفته اند تا محصولات نوآورانه ما از نظر کیفیت از کیفیت قابل اعتماد ، ترجیحی در قیمت ، کم اهمیت تر و سودمندتر باشند. امروز ما از بازار جهانی بهره می گیریم و در همکاری های اقتصادی و فنی بین المللی شرکت می کنیم و به دنبال فرصتی خوب برای همکاری با شرکت های خارجی هستیم. پرس و جو و واسطه گری از مشتریان گسترده با صمیم قلب استقبال می شود.

    بستن