ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Sanqishi Town, Ningbo City, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده است ، یک آهنربای نئودیمیم حرفه ای و آهن ربا آهن ربا است. شرکت ما متعهد به تحقیق و توسعه ، تولید و استفاده از مواد مغناطیسی دائمی خاکی کمیاب است. سایت تولیدی ما با مساحت ۳۰۰۰۰ متر مربع در یویائو ، شهر نینگبو ، استان ژجیانگ ، چین است.مهارت هاظرفیت تولید سالانه ۲۰۰۰ متریک انواع مختلف آهن ربا با کیفیت را دارد. آهنربای نئودیمیم را پوشش می دهد. را پوشش می دهد. این محصولات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده است ، یک آهنربای نئودیمیم حرفه ای و آهن ربا آهن ربا است. شرکت ما متعهد به تحقیق و توسعه ، تولید و استفاده از مواد مغناطیسی دائمی خاکی کمیاب است. سایت تولیدی ما با مساحت ۳۰۰۰۰ متر مربع در یویائو ، شهر نینگبو ، استان ژجیانگ ، چین است.
    مهارت ها
    ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰۰ متریک انواع مختلف آهن ربا با کیفیت را دارد. آهنربای نئودیمیم را پوشش می دهد. را پوشش می دهد. این محصولات به طور گسترده ای در موتورها ، نیروی باد ، تراکتور آسانسور ، تجهیزات پزشکی ، بلندگوها ، انتقال مغناطیسی ، هوا فضا و سایر زمینه ها استفاده می شود. به مثلث رودخانه یانگ تسه ، مثلث رودخانه مروارید و سراسر کشور فروخته می شود. آنها به طور گسترده ای به آمریکای شمالی ، اروپا ، جنوب شرقی و بسیاری دیگر از کشورهای در حال توسعه صادر می شوند.
    کنترل کیفیت
    کیفیت زندگی شرکت است. ما دارای گواهینامه هستیم. کیفیت ثابت و کم هزینه تضمین شده است.
    ایمان ما
    ما به روحیه شرکتی که از اخلاص ، بهبود مستمر ، کیفیت اول ، خدمات مشتری برتر است ، پایبند هستیم. حاکمیت علمی و اصل برابری ، سود متقابل و استراتژی بازاریابی برنده ترویج می شود. ما معتقدیم که می توانیم مشارکت تجاری طولانی مدت دوستانه برقرار کنیم و توسعه تجارت و دوستی را ایجاد کنیم تا در کنار هم روشنایی ایجاد کنیم!

    بستن