ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : The Second Bridge Village ۳۳۶#, Ningwei Street, Xiaoshan, Hangzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : یکی از بزرگترین تولید کنندگان آهنرباهای دائمی در چین است. شرکت ما در مارس ۲۰۰۳ تأسیس شد و مساحت آن ۵۰۰۰ متر مربع است. با توسعه طولانی مدت ، به یک تولید کننده یکپارچه و متخصص در تحقیق ، تولید و بازاریابی آهن ربا های ، آهن ربا های آلنیکو و مونتاژهای مربوطه ، توزیع آهنربا و آهن ربا تبدیل شده است.شرکت فناوری آهنربا ، آموزشی ویبولیتین در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است. آهن ربا تولید می کند. میزان تول ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یکی از بزرگترین تولید کنندگان آهنرباهای دائمی در چین است. شرکت ما در مارس ۲۰۰۳ تأسیس شد و مساحت آن ۵۰۰۰ متر مربع است. با توسعه طولانی مدت ، به یک تولید کننده یکپارچه و متخصص در تحقیق ، تولید و بازاریابی آهن ربا های ، آهن ربا های آلنیکو و مونتاژهای مربوطه ، توزیع آهنربا و آهن ربا تبدیل شده است.
    شرکت فناوری آهنربا ، آموزشی ویبولیتین در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است. آهن ربا تولید می کند. میزان تولید سالانه تا ۱۰۰۰ تن است.
    در حال حاضر ۱۷۰ کارمند وجود دارد. تأیید شده است. محصولات ما به طور گسترده ای از جمله چاک مغناطیسی ، جدا کننده مغناطیسی ، سنسور ، موتور ، پهپاد ، ماشین الکتریکی ، رادار ، متر ، بلندگو ، گیتار ، اسباب بازی و لوازم جانبی سخت افزاری استفاده می شود. محصولات به طور گسترده ای در حوزه صادر می شود. به ویژه اروپا ، آمریکای شمالی و آسیای جنوب شرقی.
    ما یک سری ماشین آلات اتوماتیک برای کنترل دقیق کیفیت داریم. یک تیم فروش بین المللی حرفه ای و سخت کوش بهترین تلاش را برای حفظ روابط تجاری خوب با بسیاری از مشتریان شایسته در بازار جهانی می کند. ما به گرمی از دوستان استقبال می کنیم تا از کارخانه ما بازدید کنند و روابط تجاری برقرار کنند.

    بستن