ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۳۳۴ XingHuo Road, QianQiao Town, FengXian District, Shanghai, China
  • درباره ما : تجارت ما در اینجا وضعیتی دارد - ۷۰٪ مشتریان مارک تجاری هستند. آنها معروف هستند و مورد قبول مشتریان محلی هستند. آنها به ارزش مصرفی خود متعهد می شوند. مردم شما را دوست دارند و هرگز انتظار آنها را رها نمی كنند. در حالی که آنها می توانند بسیار متفاوت باشند ، آنها یک چیز مشترک دارند - آنها با ما کار می کنند.در ۱۰ سال تجربه کار با بیش از ۱۰۰۰ مشتری ، ما دقیقاً می دانیم که چه چیزی برای شما مهم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تجارت ما در اینجا وضعیتی دارد - ۷۰٪ مشتریان مارک تجاری هستند. آنها معروف هستند و مورد قبول مشتریان محلی هستند. آنها به ارزش مصرفی خود متعهد می شوند. مردم شما را دوست دارند و هرگز انتظار آنها را رها نمی كنند. در حالی که آنها می توانند بسیار متفاوت باشند ، آنها یک چیز مشترک دارند - آنها با ما کار می کنند.
    در ۱۰ سال تجربه کار با بیش از ۱۰۰۰ مشتری ، ما دقیقاً می دانیم که چه چیزی برای شما مهم است. ما می خواهیم محصول ما همراه با شما در بازار محلی پیروز شود.
    ما ظرفیت سالانه ۲،۰۰۰ تن آهن ربا با کیفیت متوسط ​​و بالا از انواع مختلف داریم. سری آهنرباهای نئودیمیم شامل است. در حال حاضر ۱۵۰ کارمند ، ۱۰ محقق و ۲۵ فارغ التحصیل دانشگاه داریم. ما گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت را گذرانده ایم. با یک تیم طراحی برنامه کاربردی مغناطیسی ، می توانیم راه حل های قطعات مغناطیسی مقرون به صرفه را به مشتریان ارائه دهیم.
    در حال حاضر ، محصولات به طور گسترده ای در وسایل نقلیه جدید انرژی ، وسایل نقلیه سنتی ، اتوماسیون صنعتی ، واحدهای الکترو آکوستیک ، واحدهای ، ماشین آلات پزشکی ، تولید انرژی باد و غیره استفاده می شود. مشتریان از چین ، اروپا ، آمریکا ، آسیای جنوب شرقی و مناطق دیگر هستند و مشتریان به خوبی مورد استقبال و اعتماد قرار می گیرند.
    ما ابتدا به کارآفرینی یکپارچگی ، بهبود مستمر ، کیفیت اول و رضایت مشتری ، حمایت از حاکمیت شرکتی علمی ، پیروی از اصول بازار برابری ، سود متقابل و برد-برد ، ایجاد مشارکت های طولانی مدت و دوستانه با مشتریان و تلاش برای ارتقا تجارت دوجانبه و توسعه دوستی و ایجاد درخشان با هم

    بستن