ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Xiaoshan Economic And Technological Development Zone, Hangzhou, China
  • درباره ما : شرکت صنعتی محدود در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد. شرکت ما در هانگزو ، زیباترین شهر چین واقع شده است.ما در تحقیق و توسعه ، تولید و فروش مواد مغناطیسی مختلف تخصص داریم. این شرکت در زمینه پردازش محصولات نئودیمیم مغناطیسی دقیق متخلخل و تجهیزات آنها متخصص است و از امکانات تولید پیشرفته ای برخوردار است. دستگاه تست عالی است. این محصولات به طور گسترده ای در موتور ، ژنراتور ، سنسور ، ابزار ، ارتباطات از راه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنعتی محدود در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد. شرکت ما در هانگزو ، زیباترین شهر چین واقع شده است.
    ما در تحقیق و توسعه ، تولید و فروش مواد مغناطیسی مختلف تخصص داریم. این شرکت در زمینه پردازش محصولات نئودیمیم مغناطیسی دقیق متخلخل و تجهیزات آنها متخصص است و از امکانات تولید پیشرفته ای برخوردار است. دستگاه تست عالی است. این محصولات به طور گسترده ای در موتور ، ژنراتور ، سنسور ، ابزار ، ارتباطات از راه دور ، الکترو آکوستیک ، هوا فضا و سایر زمینه های با تکنولوژی بالا استفاده می شود.
    با شروع از مواد اولیه ، تجهیزات تولید و پردازش داخلی پیشرفته داریم و خط تولید آبکاری خود را داریم که می تواند ضخامت آبکاری محصولات را دقیقاً کنترل کند تا خواسته های مشتریان برای آزمایش اسپری نمک را برآورده کند. بیش از تولید سالانه فعلی ، ظرفیت حدود ۵۰۰ تن آهنربا نئودیمیم ، ۳۰۰ تن انواع مختلف مغناطیسی ، انواع محصول است.
    ما بر اساس پیشرفت های علمی و فناوری ، مردم مدار ، مدیریت علمی بنا شده و اهمیت زیادی به تحقیق و توسعه محصول می دهیم. ما کیفیت محصول را مهمترین چیز از زمان ساخت در نظر گرفته ایم. ما در هر مرحله از فرآیند تولید پرسنل باتجربه ای داریم و از سیستم های پیچیده برنامه ریزی کیفیت محصول و کنترل فرآیند آماری برای نظارت و کنترل شرایط محصول و فرآیند در مراحل کلیدی فرآیند تولید استفاده می شود. با رعایت دقیق استانداردهای کیفیت تولید و مدیریت ، خدمات صمیمانه ای به مشتریان خود ارائه دهید. ما برای بهبود محصولات و فرایندهای تولید خود بسیار سخت کار می کنیم. قطعاً محصولات مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت دریافت خواهید کرد. این فقط یک وعده نیست ، بلکه کاری است که ما هر روز انجام می دهیم.
    ما یک تولید کننده سفارشی برای انواع آهنرباهای دائمی و مجموعه های آهنربا هستیم. ما نصب را می پذیریم و توانایی ساخت آهنربا را در زمان امیدوار کننده داریم. تاکنون محصولات ابزار مغناطیسی و مغناطیسی ما به بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان صادر شده است.
    همیشه با کیفیت عالی محصول در بازار وجود دارد و انتظار دارد خدمات بهتری را به مشتریان بیشتری ارائه دهد.

    بستن