ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۸ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/watch?v=F1IrgOsoYaU&feature=youtu.be
  • آدرس : ۵f, No. ۶۰۱ Hengtian Rd, Jimei District, China (۳۶۱۰۲۴), Xiamen, Fujian, China
  • درباره ما : علاوه بر آهنرباهای دائمی با عملکرد بالا ، پیشروترین تأمین کننده آهن ربا و راه حل های مغناطیسی برای کاربردهای صنعتی ، تحقیقاتی و مهندسی است و تلاش می کند تا پیشرو در ارائه خدمات عالی در سراسر جهان باشد.در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد و برای پیشرفت فناوری آهنربا به عنوان یک تامین کننده عمده فروشی نصب شده آهن ربا و محصولات مغناطیسی تشکیل شد. با تعامل نزدیک با مشتریان خود و تمرکز بر روی مجموعه ای از مح ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    علاوه بر آهنرباهای دائمی با عملکرد بالا ، پیشروترین تأمین کننده آهن ربا و راه حل های مغناطیسی برای کاربردهای صنعتی ، تحقیقاتی و مهندسی است و تلاش می کند تا پیشرو در ارائه خدمات عالی در سراسر جهان باشد.
    در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد و برای پیشرفت فناوری آهنربا به عنوان یک تامین کننده عمده فروشی نصب شده آهن ربا و محصولات مغناطیسی تشکیل شد. با تعامل نزدیک با مشتریان خود و تمرکز بر روی مجموعه ای از محصولات به بازار عرضه شده است و آماده است تا برای مقابله با چالش های اقتصاد پویای جهانی امروز آماده شود.
    آنچه ما را از رقبای ما متمایز می کند کیفیت عالی ، قیمت مناسب و خدمات عالی ما است. با آزمایشگاه آزمایشی مجهز به واحدهای توسعه و اندازه گیری و آزمایش ، بخش کنترل کیفیت ماست. توسعه مداوم و نگهداری از استانداردهای کیفیت و تضمین انطباق کامل با شرایط مشتری و کلیه مقررات قابل اجرا.
    ما با اشتیاق و تعهد به دستیابی به بهترین راه حل به هر پروژه نزدیک می شویم. ما یک تجارت در حال رشد هستیم و تلاش می کنیم بهترین باشیم. آنها از آن در محصولات و خدمات عالی که ارائه می دهیم قدردانی می کنند.
    نامه رئیس جمهور
    از زمان تأسیس ، ۱۵ سال پیش ، توجه زیادی به نوآوری در فن آوری و آموزش شخصی و دائماً به بهینه سازی و توسعه فناوری آهنربا و مغناطیسی داده است. در طول سال ها ، در مورد آهن ربا و راه حل های مغناطیسی برای همه صنایع و برنامه ها تخصص دارد - از آهن ربا های ، آهنرباهای گرفته تا پایه های مغناطیسی ، از طریق مناطق هواپیمایی گرفته تا لوازم خانگی ، جریان بی وقفه و استفاده از انرژی سبز را تضمین می کند.
    در نظر دارد در بین تمام شرکتهای سراسر جهان بهترین در زمینه تعالی خدمات باشد. خدمات عالی بیش از آن چیزی است که ما ارائه می دهیم ، بلکه نحوه تفکر و عملکرد ماست. این فقط "راه حل مغناطیسی یک مرحله ای" یا بیان آهنربا های عالی نیست ، بلکه پاسخ فوری به یک درخواست است ، برای "لبخند زدن" با صدای تلفن و رانندگی همیشه بیش از انتظار خود باشید. این نحوه کار ما با یکدیگر و نحوه کار با مشتریان و جامعه عمومی است. با انجام وظایف خوب ، به شرکایمان کمک می کنیم تا کارهای خود را به خوبی انجام دهند.
    فرهنگ ما ریشه در ارزشهای اصلی "مراقبت از مشتری ، نوآوری ، پیشرفت اقتصادی ، مسئولیت اجتماعی" دارد. این ارزش ها ستون هایی برای تجارت ما هستند که رفتار کاری ما را راهنمایی می کنند.
    فرهنگ سازمانی
    نمای
    برای داشتن بهترین خدمات در بین همه شرکتهای سراسر جهان بهترین.
    سفارش
    برای اطمینان از کیفیت ، فکر و عمل از دید مشتری ، فراتر از انتظارات مشتری ، هر اقدامی انجام دهید
    الکل
    صادق و قابل اعتماد باشید ، مسئولیت پذیر و حرفه ای باشید ، کار گروهی را تمرین کنید ، به برتری برسید
    مقادیر اصلی
    مراقبت از مشتری
    کیفیت عمر ماست. رضایت مشتری پیگیری ابدی ماست. هر کاری که ما در انجام می دهیم ناشی از علاقه بی وقفه به برتری در برچسب گذاری و ارائه راه حل هایی است که بیش از حد انتظار است.
    نوآوری
    در اقتصاد جهانی که امروز به سرعت در حال تحول است ، نوآوری برای بقای شرکت حیاتی است. میراث ما به ما الهام می دهد که مدام در مورد ایده های نوآورانه برای بهبود مستمر فکر کنیم.
    رفاه مشترک
    یک تجارت نمی تواند موفق باشد مگر اینکه ثروت و فرصتی برای دیگران ایجاد کند. ما یک رویا داریم - مشتریان می توانند از خدمات عالی ما سود بیشتری کسب کنند. ما رویاهایی داریم ، همه افراد می توانند رویاهای خود را در تلاش برای رسیدن به رویای تحقق بخشند.
    مسئولیت اجتماعی
    پایداری نه تنها برای مردم و کره زمین مهم است ، بلکه برای موفقیت در تجارت نیز حیاتی است. ما از نظر محیط زیست مسئولیت داریم و به سمت پایداری حرکت می کنیم. و ما فعالانه از جوامع حمایت می کنیم و به جامعه ای که در آن تجارت می کنیم کمک می کنیم.

    بستن