ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۳۲ Gaoqian Village, Dongqianhu Town, Yinzhou District, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : یک شرکت با تکنولوژی بالا است که در زمینه ساخت ، تحقیق ، توسعه و کاربردهای آهن ربا و محصولات مغناطیسی تخصص دارد. ما همچنین آهنرباهای دائمی دیگری مانند آهن ربا فریت ، آهن ربا ، آهن ربا ، آهن ربا انعطاف پذیر و غیره را به بازار عرضه می کنیم. شرکت ما در سال ۲۰۱۲ پیدا کرد ، اکنون حداکثر توانایی تولید هر ساله آهنرباهای می رسد. این شرکت در نینگبو ، یک شهر ساحلی در چین ، با محیط تجاری و حمل و نقل ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت با تکنولوژی بالا است که در زمینه ساخت ، تحقیق ، توسعه و کاربردهای آهن ربا و محصولات مغناطیسی تخصص دارد. ما همچنین آهنرباهای دائمی دیگری مانند آهن ربا فریت ، آهن ربا ، آهن ربا ، آهن ربا انعطاف پذیر و غیره را به بازار عرضه می کنیم. شرکت ما در سال ۲۰۱۲ پیدا کرد ، اکنون حداکثر توانایی تولید هر ساله آهنرباهای می رسد. این شرکت در نینگبو ، یک شهر ساحلی در چین ، با محیط تجاری و حمل و نقل بسیار بی عیب و نقص واقع شده است.
    مگنت های با تیمی متشکل از متخصصان باتجربه در مغناطیس و کاربردهای مغناطیسی کار می کنند. و با توجه به تکنیک ها و فرایندهای منحصر به فرد تولید آهنربا ، آهن ربا در درجه بندی کامل و با کیفیت اما کم هزینه است. با چهار ویژگی مشخص ما: مقاومت در برابر خوردگی بالا ، ضریب دمای پایین ، پایین ترین قیمت برای اندازه های بزرگ ، اتمام خوب اندازه های کوچک. سیستم های از طریق تمام پردازنده های تولیدی ما ، با پشتیبانی از تجهیزات و تکنیک های آزمایش و بازرسی پیشرفته ، ما همچنین را به عنوان راهنمای انتخاب مواد انتخاب می کنیم.
    آهن ربا معمولاً در توربین های بادی ، موتورهای کوچک ، سازها ، دستگاه های الکترونیکی ، قطعات خودرو ، ، بلندگوها و طیف گسترده ای از کاربردهای دیگر استفاده می شود. با تشکر از ویژگی های منحصر به فرد ، فرایندهای تولید و سیستم تضمین کیفیت. محصولات ما به تمام دنیا صادر شده است. ارائه بهترین کیفیت محصولات و بهترین خدمات به مشتری تعهد مگنت های است. خدمات مشتری همیشه در فعالیتهای مدیریتی و تولیدی ما تمرکز دارد.
    محصولات اصلی ما:
    آهن ربا ، آهنربای فله ای نادر ، آهن ربا ، آهنربا نئودیمیم ، آهنربای بلوکی ، آهنربا حلقه ، آهنربا غرق کننده ، آهنربا مکعب ، آهنربا صفحه ، آهنربا چسب ، آهنربا پلاستیکی روکش شده ، آهنربا قطعه ای.
    آهنربا پتانسیومتر ، آهن ربا پتانسیومتر نخ خارجی ، آهن ربا پتانسیومتر بوش دار. مگنت گلدان پوشش لاستیکی ، آهنربا ماهیگیری ، نشان مغناطیسی ، پین مغناطیسی ، آهن ربا دفتر

    بستن