ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : china-۶/F, Building ۲, Huangzhou Industrial Zone
  • درباره ما : نمایه گروه اصلی:ما گروه با بیش از ۳۵ سال تجربه در زمینه تولید و تولید و بیش از ۲۵ سال تجربه در هسته و اجزای نانوکریستالی هستیم.ما محصولات (هسته ها و مجموعه ها) را بر اساس تعداد زیادی از مواد مختلف نانوکریستالی تولید می کنیم که تحت شرایط مختلف پردازش می شوند.رهبر گروه در آلمان و در سه سایت تولیدی است ، یکی در مجارستان در ، یکی در چین در گوانگژو و دیگری در مولداوی. دفاتر فروش در آلمان و چی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    نمایه گروه اصلی:
    ما گروه با بیش از ۳۵ سال تجربه در زمینه تولید و تولید و بیش از ۲۵ سال تجربه در هسته و اجزای نانوکریستالی هستیم.
    ما محصولات (هسته ها و مجموعه ها) را بر اساس تعداد زیادی از مواد مختلف نانوکریستالی تولید می کنیم که تحت شرایط مختلف پردازش می شوند.
    رهبر گروه در آلمان و در سه سایت تولیدی است ، یکی در مجارستان در ، یکی در چین در گوانگژو و دیگری در مولداوی. دفاتر فروش در آلمان و چین و برخی از شرکای فروش در برخی کشورها هستند.
    یک ماده مغناطیسی نرم پیچیده و کارآمد است که در آن جایی که گزینه ها در حد محدود هستند استفاده می شود - به لطف سلول نانوکریستالی که ویژگی های مغناطیسی نرم نهایی را می توان بر اساس نیاز مشتری تنظیم کرد - مزایای آن طراحی کوچکتر ، کارایی بالاتر است .
    مجموعه گسترده ای از هسته های استاندارد ما متشکل از ماده مغناطیسی نرم نانوکریستالی ما است. این ماده ترکیبی منحصر به فرد از نفوذ پذیری بالا و تلفات کم در فرکانس های رادیویی را فراهم می کند. که آنها را برای بسیاری از کاربردها (صنعت ، خودرو ، انرژی و امنیت) مناسب می کند.
    برخی از حقایق در مورد گروه :
    محصول: ۹۲۸
    مشتریان: ۹۹۴
    کارمند: ۶۵۰
    فلسفه ما:
    از آنجا که در سال ۱۹۸۴ تاسیس شده است ، در حال تعیین استانداردهای جدید به عنوان یک تامین کننده ذی صلاح هسته های نوار با نفوذ پذیری بالا است. این امر به دلیل فن آوری های پیشرفته ساخت ما به دلیل جهت گیری مداوم نسبت به منافع و نیازهای مشتری و تعهد کارمند ما امکان پذیر است.
    گواهینامه:
    سیستم مدیریت کیفیت ما با تمرکز بر توسعه ، تولید و فروش اجزای الکترومغناطیسی تأیید شده است. به
    سیستم مدیریت محیط زیست ما با تمرکز بر توسعه ، تولید و فروش اجزای الکترومغناطیسی طبق دارای گواهینامه است
    چشم انداز ماموریت
    ماموریت: ایجاد یک اتحاد با بهترین اهداف ممکن شرکای برای توسعه و تولید کارآمد محصولات نوآورانه ، با کیفیت برتر و فناوری در کنار خدمات عالی که انتظارات ویژه مشتریان را نیز برآورده می کند و یا حتی از آنها فراتر می رود.
    چشم انداز: به عنوان دارایی مشتری مشتری پیشرو در سراسر جهان ، ارائه دهنده راه حل در زمینه محصولات مغناطیسی نرم متعهد به تحقق مداوم بهبود ، مراقبت کامل از محیط زیست و رعایت کلیه مقررات ، دستورالعمل ها ، قوانین و همچنین قوانین برای ارتقا ابتکارات اعلام شده بین المللی.

    بستن