ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۹۹# Yindong South Rd., Binhai Industry Zone, Zhanqi Town, Yinzhou District, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : ما انواع مختلفی از محصولات را عرضه می کنیم. کیفیت و قیمت مناسب. ما مشتاقانه منتظر دریافت درخواست شما هستیم و در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد. ما برای مدیریت و "کیفیت اول ، اول خدمات ، بهبود مستمر و نوآوری به منظور جلب مشتری" برای مدیریت و "نقص صفر ، شکایت صفر" به عنوان هدف کیفیت رعایت می کنیم. برای سیستم پیوست راه حل های مشتری را پیدا کنید یا نیازهای اصلی را برآورده کنید لوازم جانبی پ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما انواع مختلفی از محصولات را عرضه می کنیم. کیفیت و قیمت مناسب. ما مشتاقانه منتظر دریافت درخواست شما هستیم و در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد. ما برای مدیریت و "کیفیت اول ، اول خدمات ، بهبود مستمر و نوآوری به منظور جلب مشتری" برای مدیریت و "نقص صفر ، شکایت صفر" به عنوان هدف کیفیت رعایت می کنیم. برای سیستم پیوست راه حل های مشتری را پیدا کنید یا نیازهای اصلی را برآورده کنید لوازم جانبی پشتیبانی حرفه ای ، یکی از شخصیت های اصلی همیشه بهترین نقطه ترکیبی با مشتریانی که مشکلات فناوری را حل می کنند ، ارزش بی نظیری ایجاد می کنند و بهترین شریک مشتریان بیشمار می شوند.
    یکی از شرکت های پیشرو یک شرکت ملی فناوری پیشرفته است که در زمینه تحقیق و توسعه و تولید خاک نادر متخلخل تخصص دارد
    آهن ربا و پایه های مغناطیسی.
    یکی از بازیگران اصلی که در سال ۲۰۰۴ تأسیس شد ، ۳۶۰۰۰ متر مربع از مراکز تولید آهن ربا در منطقه توسعه اقتصادی را پوشش می دهد. در حال حاضر ۲۶۰ کارمند داریم و ظرفیت تولید سالانه آن به ۸۰۰ تن آهن ربا و ۱۲۰۰ تن آهنربا می رسد. به ویژه برای آهن ربا های ، تولید و فروش در این زمینه پیشتاز است. این یکی از تأمین کنندگان عمده مواد مغناطیسی محیطی و محلول ها است.
    ما در سال ۲۰۱۷ ۱.۶۰ میلیارد دلار فروش داریم که نیمی از مشتریان از بازار داخلی و نیمی از بازارهای جهانی دارند.

    بستن