ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۵۷ Shangyang Road, Dongqian Lake Industrial Area, Ningbo City, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : سازمانی است که متخصص تحقیق و توسعه ، تولید و فروش مواد مغناطیسی با عملکرد بالا است و سرمایه ثبت شده آن ۲۲ میلیون است.این شرکت در منطقه تسهیلات بندر ، با یک کارگاه تولید استاندارد در یک سالن تولید ۲۲۰۰ تن مواد مغناطیسی با عملکرد بالا واقع شده است. این شرکت تجهیزات پیشرفته تولید مواد مغناطیسی دائمی در چین را در اختیار دارد و روند اصلی خلا ذوب سریع و اکسیژن کم آلیاژ دو برابر را در صنعت اتخا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    سازمانی است که متخصص تحقیق و توسعه ، تولید و فروش مواد مغناطیسی با عملکرد بالا است و سرمایه ثبت شده آن ۲۲ میلیون است.
    این شرکت در منطقه تسهیلات بندر ، با یک کارگاه تولید استاندارد در یک سالن تولید ۲۲۰۰ تن مواد مغناطیسی با عملکرد بالا واقع شده است. این شرکت تجهیزات پیشرفته تولید مواد مغناطیسی دائمی در چین را در اختیار دارد و روند اصلی خلا ذوب سریع و اکسیژن کم آلیاژ دو برابر را در صنعت اتخاذ می کند. این شرکت توسط سیستم کیفیت و سیستم محیطی دارای گواهینامه است. محصولات ما به طور گسترده ای در زمینه هایی مانند وسایل نقلیه برقی جدید ، نیروگاه بادی ، ربات های صنعتی ، ارتباطات سیار ، ، تهویه مطبوع اینورتر ، صوتی پیشرفته و غیره استفاده می شود. به امید اینکه بازدید خوبی از کارخانه ما داشته باشید.
    این شرکت از بدو تاسیس تاکنون به فلسفه تجارت "مشتری مداری ، نوآوری ، توسعه هماهنگ" پایبند بوده است. این شرکت متعهد به ارائه محصولات مغناطیسی دائمی مقرون به صرفه و بسیار قابل اعتماد و خدمات سریع و کارآمد برای مشتریان است. این شرکت در بازار به خوبی شناخته شده و بسیار مورد ستایش مشتریان قرار گرفته است. ما تلاش خود را برای تبدیل شدن به ارائه دهنده مواد مغناطیسی برتر جهان ادامه خواهیم داد.

    بستن