ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۱۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Left Side of Wanghong Highway, Wuchong Village, Wangniudun Town, Dongguan City, Guangdong Province, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : ("گوانگدونگ داوا") در سال ۱۹۹۱ تاسیس شد. این قطعات خوب فلزی و مغناطیسی را در اختیار تولید کنندگان داخلی و خارجی در چین قرار داده است. او تولید داخلی برخی از اجزای مهم را که در اصل از خارج از کشور وارد شده اند ، با موفقیت تحقق بخشید. گوانگدونگ در صنایع پایین دستی خود مانند محصولات صوتی ، فلز ، دکمه ها ، اسباب بازی ها و غیره از شهرت بالایی برخوردار است.گوانگدونگ داوا صاحب یک کارخانه تولید ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ("گوانگدونگ داوا") در سال ۱۹۹۱ تاسیس شد. این قطعات خوب فلزی و مغناطیسی را در اختیار تولید کنندگان داخلی و خارجی در چین قرار داده است. او تولید داخلی برخی از اجزای مهم را که در اصل از خارج از کشور وارد شده اند ، با موفقیت تحقق بخشید. گوانگدونگ در صنایع پایین دستی خود مانند محصولات صوتی ، فلز ، دکمه ها ، اسباب بازی ها و غیره از شهرت بالایی برخوردار است.
    گوانگدونگ داوا صاحب یک کارخانه تولید ۳۰۰۰۰ متر مربع است که کار خود را در سال ۲۰۰۳ آغاز کرده است. شرکت های گروه گوانگدونگ ، شرکت متعاقبا ساخته شد. گوانگدونگ با شرکت های گروه خود اکنون قادر است تمام مراحل تولید را از پخت و پز ، فرآوری و آبکاری به پایان برساند.
    گوانگدونگ با مشروبات الکلی صنایع دستی در تلاش است تا محصولات کوچک با تکنولوژی بالا را در زمینه صوتی ، موتور ، فلز ، اسباب بازی ، بسته بندی ، پزشکی ، بهداشت و درمان ، خودرو ، نیروی باد ، هوا فضا و سایر صنایع به مشتریان خود ارائه دهد. به طور مداوم فراهم کند.
    شرکت محصولات مغناطیسی ، آموزشی ویبولیتین با توجه به سیستم مدیریت ، مواد مغناطیسی سفارشی ، هزینه مناسب و کیفیت پایدار را به مشتریان برتر ارائه می دهد.
    شرکت فناوری آهنربای دائمی ، با مسئولیت محدود سالانه ۱۲۰۰ تن با فرمول پیشرو تولید می کند و تکنیک های پخت بالغ می شود. محصولات آن عمدتا در صنایع الکترونیکی و صنایع بسته بندی و غیره استفاده می شود. یک شرکت فناوری پیشرفته در استان گوانگدونگ است و به عنوان یکی از شرکت های آزمایشی طرح رشد دو برابر انتخاب شده است.
    شرکت فناوری آهنربای دائمی ، با مسئولیت محدود متخصص در پخت بیل های با عملکرد بالا است. محصولات آن عمدتا در محصولات الکترونیکی با دقت بالا استفاده می شود.
    شرکت محصولات فلزی ، آموزشی ویبولیتین عمدتا در تجارت آبکاری مشغول است. واقع در شهرک صنعتی آبکاری ، دارای کارخانه ای به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع با خط تولید آبکاری پیشرفته ، تکنیک های منحصر به فرد و یک تیم مجرب از تکنسین ها و پرسنل کنترل تولید و کنترل کیفیت است.
    گوانگدونگ و شرکت های گروه آن متعهد شده اند که به پایگاه تولید مواد مغناطیسی و دستگاه های کاربردی در استان گوانگدونگ تبدیل شوند.
    به ما متصل شوید با هم یک آینده بهتر ایجاد می کنیم!

    بستن