ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۸۹۸ Laiyin Road, Songjiang District, Shanghai, China
  • درباره ما : با هشت سال تجربه تجارت خارجی در سال ۱۹۹۴ در چین شانگهای تاسیس شد. ما انواع بخاری های سرامیکی ، بخاری های هوا ، محصولات سرامیکی با درجه حرارت بالا را تولید می کنیم و انواع راه حل های گرمایش را ارائه می دهیم. ما بیش از ۲۰ سال است که در صنعت گرمایش مشغول هستیم. ما بر اساس فناوری پیشرفته و تجربه غنی ، محصولات با کیفیت بالا و خدمات خوبی به شما ارائه خواهیم داد.شرکت های تابعه و مارک های (شانگه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با هشت سال تجربه تجارت خارجی در سال ۱۹۹۴ در چین شانگهای تاسیس شد. ما انواع بخاری های سرامیکی ، بخاری های هوا ، محصولات سرامیکی با درجه حرارت بالا را تولید می کنیم و انواع راه حل های گرمایش را ارائه می دهیم. ما بیش از ۲۰ سال است که در صنعت گرمایش مشغول هستیم. ما بر اساس فناوری پیشرفته و تجربه غنی ، محصولات با کیفیت بالا و خدمات خوبی به شما ارائه خواهیم داد.
    شرکت های تابعه و مارک های (شانگهای) شرکت صنعتی ، آموزشی ویبولیتین ، شانگهای .-بخاری مارک: ، سرامیک مارک: . بر اساس بازار داخلی ، هر دو مارک به تدریج در حال گسترش به بازارهای خارج از کشور هستند که عمدتا به بازارهای آمریکای شمالی ، اروپا ، هند ، آسیای جنوب شرقی صادر می شوند. ما معتقدیم که ما می توانیم نیازهای شما را بر اساس محصولات و خدمات رقیب خود برآورده کنیم. ما از همکاری از سراسر جهان ، توسعه مشترک و سود متقابل استقبال می کنیم.
    فرهنگ سازمانی : کار مبارک ، زندگی شاد ، ما متعهد به توسعه مسئولیت اجتماعی و شرکتی هستیم!
    وظایف فروش : محصولات با کیفیت بالا ، قیمت های ترجیحی!
    مفهوم خدمات : مشتاق ، کارآمد و خوش فکر!

    بستن
محصولات
جرقه زن کوارتز HF1201
جرقه زن کوارتز HF1203
جرقه زن کوارتز HF1208
جرقه زن کوارتز HF1206
جرقه زن کوارتز HF1210
پد گرمایشی لاستیکی سیلیکونی با نمایشگر دیجیتال کنترل کننده دما
ترموکوپل نوع K
بخاری های نازل برنجی
بخاری های باند
بخاری های لوله ای
عنصر گرمایش فیلم ضخیم 220 ولت 3000 وات
شاخه های لاستیکی سیلیکونی