ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۸. Lane ۴۰ Longchang Road, Yangpu, Shanghai, , China
  • درباره ما : شانگهای در سال ۱۹۹۲ ، متخصص در زمینه طراحی و ساخت بالابر دستی زنجیره ای ، بالابر اهرمی ، بالابر برقی و سایر محصولات بالابر تاسیس شد.این شرکت نزدیک به ۲۰ سال در زمینه طراحی ، ساخت ، فروش و خدمات تلاش کرده است. اکنون او در حال تبدیل شدن به یکی از برجسته ترین سازندگان جرثقیل در سراسر جهان است. این شرکت ۵۰ میلیون سرمایه کل ، ۱۰۰۰۰۰ متر مربع مساحت ، ۷۵۰۰۰ متر مربع مساحت با مرکز پردازش مدرن ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شانگهای در سال ۱۹۹۲ ، متخصص در زمینه طراحی و ساخت بالابر دستی زنجیره ای ، بالابر اهرمی ، بالابر برقی و سایر محصولات بالابر تاسیس شد.
    این شرکت نزدیک به ۲۰ سال در زمینه طراحی ، ساخت ، فروش و خدمات تلاش کرده است. اکنون او در حال تبدیل شدن به یکی از برجسته ترین سازندگان جرثقیل در سراسر جهان است. این شرکت ۵۰ میلیون سرمایه کل ، ۱۰۰۰۰۰ متر مربع مساحت ، ۷۵۰۰۰ متر مربع مساحت با مرکز پردازش مدرن ، مرکز مونتاژ و مرکز آزمایش ساخته است. این شرکت توانایی طراحی و توسعه محصول جدید خود و مجموعه کامل تجهیزات تولید ماشین آلات بالابر را دارد. فروش به بیش از ۲۰۰۰۰۰ مجموعه در سال می رسد.
    ما همیشه با افزایش سهم از بازار بین المللی ، طراحی و کیفیت خود را تضمین می کنیم ، بنابراین شرکت به طور کامل به سیستم کیفیت مانند دست یافته است.
    این شرکت به نزدیک به ۵۰ کشور و منطقه از جمله اروپا ایالات متحده آمریکا / استرالیا / آسیای جنوب شرقی / آفریقای جنوبی و غیره صادر شده است.
    تحت اصل "کیفیت محاسبه شده از حرفه" شرکت ماشین آلات جرثقیل شانگهای ، آموزشی ویبولیتین صمیمانه از همه دوستان ما از داخل و خارج از کشور استقبال می کنیم تا با ما ارتباط تجاری برقرار کنند

    بستن