ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۱۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Laoshaji Industrial Area, Lianfeng, Xiaolan, Zhongshan, Guangdong, China
  • درباره ما : تولید کننده پیشرو متخصص در زمینه محصولات سوغاتی برای مقاصد گردشگری در سراسر جهان است.با بیش از ۱۵ سال تجربه و توسعه در این خط ، ما می دانیم که شما از چه چیزی نیاز دارید و می توانیم کیفیت را به خوبی کنترل کنیم تا نیازهای بازار را برآورده کنیم.با داشتن کارکنان در حال توسعه و قالب سازی و با پایگاه تولید کاملا متعلق به خود ما ، ما می توانیم وظایف تبدیل ایده های شما به محصولات فیزیکی را انجام ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده پیشرو متخصص در زمینه محصولات سوغاتی برای مقاصد گردشگری در سراسر جهان است.
    با بیش از ۱۵ سال تجربه و توسعه در این خط ، ما می دانیم که شما از چه چیزی نیاز دارید و می توانیم کیفیت را به خوبی کنترل کنیم تا نیازهای بازار را برآورده کنیم.
    با داشتن کارکنان در حال توسعه و قالب سازی و با پایگاه تولید کاملا متعلق به خود ما ، ما می توانیم وظایف تبدیل ایده های شما به محصولات فیزیکی را انجام دهیم و سپس کالا را در زمان مذاکره بر خلاف تایید شما حمل کنیم.
    با سیستم که توسط تأیید شده است ، ما در حال ارتقا سیستم مدیریت خود برای تولید و بازاریابی هستیم تا از مزایای شما و ما نیز اطمینان حاصل کنیم.
    محصولات اصلی ما شامل: جاکلیدی یادگاری ، زنگ شام ، بشقاب ، پین ، نشان ، زیرسیگاری ، مجسمه ها ، درب بازکن بطری ، آهن ربا یخچال ، قاشق و غیره
    از یک دستور آزمایشی شروع کنید و سپس از رابطه خوب طولانی مدت لذت خواهیم برد!

    بستن