ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۰ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCnmA3sxL2S5VzTqVUTACFlw
  • آدرس : No. ۲۳, Pacific Industrial City, Economic Development Area, Fushun, Liaoning, China
  • درباره ما : شرکت تجهیزات مغناطیسی ، با مسئولیت محدود ، یک تولید کننده حرفه ای تجهیزات مغناطیسی است ، متخصص در تحقیق ، توسعه و ساخت تجهیزات جداسازی مغناطیسی و تجهیزات بازیافت منابع ، محصولات به طور گسترده ای در حمل و نقل جامد ، متالورژی استفاده می شود معدن ، مورد استفاده در نیروگاه ها ، استخراج زغال سنگ و سایر صنایع.این شرکت در سال ۲۰۰۶ توسط دو مهندس حرفه ای تاسیس شد ، به آن . در آن زمان تأسیس شد. مح ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات مغناطیسی ، با مسئولیت محدود ، یک تولید کننده حرفه ای تجهیزات مغناطیسی است ، متخصص در تحقیق ، توسعه و ساخت تجهیزات جداسازی مغناطیسی و تجهیزات بازیافت منابع ، محصولات به طور گسترده ای در حمل و نقل جامد ، متالورژی استفاده می شود معدن ، مورد استفاده در نیروگاه ها ، استخراج زغال سنگ و سایر صنایع.
    این شرکت در سال ۲۰۰۶ توسط دو مهندس حرفه ای تاسیس شد ، به آن . در آن زمان تأسیس شد. محصولات اصلی ما عبارتند از: مجموعه فولاد جامد ، مانند خط فولاد ، طبقه بندی اتوماتیک بازیافت ضایعات آلومینیومی ، خط مرتب سازی ضایعات کاغذ سازی ، خط جداسازی پوسته پوسته و انواع مختلف دستگاه مغناطیسی به شرح زیر:
    ۱. جدا کننده جریان گردابی
    ۲. جدا کننده مغناطیسی
    ۳. جدا کننده مغناطیسی معلق
    ۴. آهنرباهای بالابر
    ۵. فیدر ارتعاشی
    ۶. قرقره مغناطیسی
    ۷. ضد عفونی کننده
    با کیفیت خوب ، قیمت مناسب ، محصولات ما به ایالات متحده ، کانادا ، ژاپن و استرالیا و غیره صادر شده است.
    ما همکاری خوبی با دانشگاه شانگهای جیائو تانگ ، دانشگاه پلی تکنیک دوم شانگهای ، موسسه تحقیقات آتش نشانی و سایر دانشگاه ها و کالج های معروف داخلی ایجاد می کنیم ، ما انتقال پروژه های تحقیقاتی آنها و توسعه بازار را انجام می دهیم. عملکرد محصول شرکت ما در موقعیت پیشرو داخلی قرار دارد.
    با داشتن مهندسین حرفه ای مجهز و نیروی فنی قوی ، همچنین با پشتیبانی و همکاری مشتریان و شرکا ، در حال رشد و پیشرفت است و فناوری و خدمات ما را همگام با پیشرفت ، در سال ۲۰۱۴ به کارخانه جدید شهر صنعتی اقیانوس آرام منتقل شد آن را در منطقه توسعه اقتصادی ، فوشون ، لیائونینگ ، چین سازگار کنید. مساحت این کارخانه تقریباً ۳۰۰۰ متر مربع است.
    ما با پیوستن به روحیه "بهبود مستمر" خود در تعالی ، راه حل عادلانه و محصولات با کیفیت بالا را به مشتریان تحویل می دهیم.
    ما صمیمانه از مشتریان جدید و قدیمی استقبال می کنیم تا برای روابط تجاری آینده و موفقیت متقابل با ما تماس بگیرند!

    بستن