ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۷۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۳۹ Xincheng Road, Congtai District, Handan, Hebei, China
  • درباره ما : شرکت مواد فلزی ، با مسئولیت محدود هبی-یونتای در شهر هندان ، استان هبی است.هندان در انتهای جنوبی استان هبی ، دامنه شرقی ، کوه های در غرب ، دشت شمال چین در شرق و سه استان شانشی ، شاندونگ و هنان قرار دارد. این مرکز چهار استان شانشی ، هبی ، شاندونگ و هنان ، مناطق حاشیه منطقه اقتصادی دشت مرکزی و قطب مهم حمل و نقل در شمال چین است. فرودگاه هندان یکی از آن فرودگاه های شعبه ای است که ایالت بر توس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مواد فلزی ، با مسئولیت محدود هبی-یونتای در شهر هندان ، استان هبی است.
    هندان در انتهای جنوبی استان هبی ، دامنه شرقی ، کوه های در غرب ، دشت شمال چین در شرق و سه استان شانشی ، شاندونگ و هنان قرار دارد. این مرکز چهار استان شانشی ، هبی ، شاندونگ و هنان ، مناطق حاشیه منطقه اقتصادی دشت مرکزی و قطب مهم حمل و نقل در شمال چین است. فرودگاه هندان یکی از آن فرودگاه های شعبه ای است که ایالت بر توسعه آن تمرکز دارد.
    کیفیت زندگی است. با اجرای عملیات تولیدی ناب ، بهبود مداوم با مدیریت دقیق تشویق می شود. برای رسیدن به کمال ، در راستای تولید محصولات و خدمات با کیفیت بالاتر برای پاسخگویی به نیازهای مشتری ، به طور مشترک کیفیت محصول درجه یک را ایجاد کنید.
    عمدتا محصولات فلزی غیر آهنی: مس کاتدی ، سیم مس ضایعاتی ، شمش روی ، شمش آلومینیوم ، شمش سیم ، شمش قلع ، شمش آنتیموان و غیره
    شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های متنوع شما را برآورده کند. ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهایی از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، به دلیل پیشرفت روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر ، همکاری کند.
    اعتماد شما بزرگترین پیگیری ماست! کلیه دوستان داخلی و خارجی که برای عقد قرارداد و تحقق همکاری به کارخانه می آیند ، برای کلیه هزینه های رفت و برگشت مسترد می شوند.

    بستن