ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Dayangcheng Industrial Zone, Daxi, Wenling, Zhejiang, China
  • درباره ما : یک تولید کننده حرفه ای برای موتور هلی کوپتر با کیفیت بالا و هلی کوپتر با تنها ۲۰ سال تجربه است. این شهر در مشهورترین شهر ماشین آلات برقی ---- ونلینگ ، استان ژجیانگ واقع شده است. مساحت آن ۲۰۰۰۰ متر مربع است و تمرکز آن بر تحقیق و توسعه و توسعه در قلب و روح بایگانی است.این شرکت در طول ۲۰ سال گذشته كاملاً ماشین آلات پردازش پیشرفته با فن آوری و صنایع دستی بالغ را معرفی كرده است. تا به امروز ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده حرفه ای برای موتور هلی کوپتر با کیفیت بالا و هلی کوپتر با تنها ۲۰ سال تجربه است. این شهر در مشهورترین شهر ماشین آلات برقی ---- ونلینگ ، استان ژجیانگ واقع شده است. مساحت آن ۲۰۰۰۰ متر مربع است و تمرکز آن بر تحقیق و توسعه و توسعه در قلب و روح بایگانی است.
    این شرکت در طول ۲۰ سال گذشته كاملاً ماشین آلات پردازش پیشرفته با فن آوری و صنایع دستی بالغ را معرفی كرده است. تا به امروز ، این شرکت دارای بیش از ۳۰ مجموعه از امکانات با دقت بالا ، که کیفیت خوب ما را بر اساس سیستم های کنترل کیفیت بالغ تضمین می کند.
    این شرکت با کمک به سیستمهای لرزاننده در ارائه روحیه جهانی به دنبال ایجاد ارزش برای مشتریان ما است. برای ما ، ما از طریق فروش نفعی نداریم ، اما فقط با کمک به بیشتر و بیشتر مردم در حل مشکلات خود سود می بریم. ما ۲۴ ساعته آنلاین هستیم تا خدمات ۵ مشتری راحت و راحتی را به مشتریان خود ارائه دهیم. و در نتیجه ، با ۸ میلیون گردش مالی در چین داخلی و مشتریانی از سراسر جهان از شهرت خوبی برخوردار بوده ایم.
    ما به گرمی از بازدید و همکاری شما استقبال می کنیم!

    بستن