ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۵۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۹, Gaoke ۱st Road, National Hi-Tech Zone, Nanjing, Jiangsu, China
  • درباره ما : سرمایه گذاری مشترک بین المللی چین ، نام تجاری تحسین شده جهانیشرکت تجهیزات پزشکی ، آموزشی ویبولیتین ، یک تولید کننده تجهیزات است که به تولید ، تحقیق و توسعه ، فروش و سرویس دستگاه های بیهوشی ، ونتیلاتورها و مانیتورهای بیمار اختصاص دارد. که اولین بار در دهه ۱۹۷۰ تأسیس شد و قبلاً تحت عنوان "کارخانه ماشین بیهوشی نانجینگ جینلینگ" با حمایت مالی دولت شناخته می شد ، اولین تولید کننده دستگاه های ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    سرمایه گذاری مشترک بین المللی چین ، نام تجاری تحسین شده جهانی
    شرکت تجهیزات پزشکی ، آموزشی ویبولیتین ، یک تولید کننده تجهیزات است که به تولید ، تحقیق و توسعه ، فروش و سرویس دستگاه های بیهوشی ، ونتیلاتورها و مانیتورهای بیمار اختصاص دارد. که اولین بار در دهه ۱۹۷۰ تأسیس شد و قبلاً تحت عنوان "کارخانه ماشین بیهوشی نانجینگ جینلینگ" با حمایت مالی دولت شناخته می شد ، اولین تولید کننده دستگاه های بیهوشی داخلی در چین است. مجموعه دستگاه های بیهوشی ما که با در نظر داشتن "ایمنی ، قابلیت اطمینان ، سادگی و اثربخشی" ساخته شده اند ، خود را به سرعت تثبیت کردند ، به عنوان یک مارک معروف و مشهور چه در داخل کشور و چه در هواپیما.
    به دلیل جایگاه ما به عنوان یک شرکت سخت افزاری و نرم افزاری با فناوری پیشرفته که به دلیل نوآوری مداوم و مداوم شناخته شده است ، وزارت آموزش ملی به تاسیس موقعیت فارغ التحصیل در دانشگاه جنوب شرقی را اعطا کرد. علاوه بر این ، در نتیجه کتابخانه قوی حقوق مالکیت معنوی و تسلط روزافزون بر فن آوری های کلیدی ،گواهینامه های بسیاری مانند گواهینامه و ۱۳۴۸۵ ، گواهینامه ، گواهینامه محصول نرم افزاری و گواهینامه فناوری بالا و جدید را دریافت کرده است.
    واقع در منطقه فناوری پیشرفته جدید و صنعتی نانجینگ با مساحت بیش از ۲۰،۰۰۰ متر مربع ، نیروی کار ما از بهترین و درخشان ترین فارغ التحصیلان کشور تشکیل شده است که ۶۰ درصد آنها دارای مدرک مهندسی ارشد ، پیشرفته و پزشکی هستند. در نتیجه ، توانست روش آزمایش کامل ، توسعه مهارت های سخت افزاری پویا ، نقاط قوت تقویت کننده فنی و اقتصادی قوی و یک شبکه فروش گسترده را به رخ بکشد. بازار اصلی صادرات شرکت ما شامل روسیه ، آفریقا ، خاورمیانه ، آمریکای لاتین ، آسیای جنوب شرقی و بسیاری دیگر است. علاوه بر این ، شرکت ما همچنین از موفقیت های چشمگیری در مناقصه های بزرگ در خارج از کشور برخوردار بوده و بدین ترتیب به عنوان تامین کننده برجسته بسیاری از قراردادهای عمومی در آمده است.
    در مواجهه با رقابت شدید بازار ، ما در از فلسفه عملیاتی "مشتری نوآوری فناوری پایدار مرکزی به عنوان مایه حیاتی و بنیادی که توسط آن گسترش می یابیم" پیروی می کنیم ، یک فلسفه با کیفیت "پیشرفت بی پایان در علم و فناوری منجر به فردایی بهتر" و یکی فلسفه خدمات "خدمات دقیق روزانه مشتری در هر زمان و هر مکان". این فلسفه به عنوان اصول راهنمایی در مورد چگونگی ارائه خدمات ، کارآمد و با کیفیت به مشتریان متعدد ما جدید یا قدیمی ، خانگی و سرنشین ارائه می دهد.

    بستن