ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Yinhu Village, Shouxiang Town, Fuyang City, Hangzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : لوازم خانگی شرکت آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد. به عنوان یک شرکت با فناوری پیشرفته در استان ژجیانگ ، فاصله آن تا مرکز شهر ۱۵ کیلومتر است.شرکت ما یکی از شرکتهای مدل پیشنهادی برای ساخت شبکه و تبدیل انرژی ملی است. ما در ساخت برقگیرهای اکسید فلزی از انواع و برنامه ها و کلیدهای قطع ولتاژ بالا در فضای باز تخصص داریم.در حال حاضر شرکت ما ۱۵۰ کارمند با ۲۳ دارنده عنوان فنی و ۱۵ دارنده نام ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    لوازم خانگی شرکت آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد. به عنوان یک شرکت با فناوری پیشرفته در استان ژجیانگ ، فاصله آن تا مرکز شهر ۱۵ کیلومتر است.
    شرکت ما یکی از شرکتهای مدل پیشنهادی برای ساخت شبکه و تبدیل انرژی ملی است. ما در ساخت برقگیرهای اکسید فلزی از انواع و برنامه ها و کلیدهای قطع ولتاژ بالا در فضای باز تخصص داریم.
    در حال حاضر شرکت ما ۱۵۰ کارمند با ۲۳ دارنده عنوان فنی و ۱۵ دارنده نام فنی ارشد که یک تیم توسعه علمی با استاندارد بالا را تشکیل می دهند استخدام می کند. ما هر ساله بودجه تحقیقاتی زیادی را برای تولید محصول جدید و دستیابی به تجهیزات پیشرفته تولید و آزمایش سرمایه گذاری می کنیم.
    با توسعه نسل های جدید محصولات با تکنولوژی پیشرفته ، سطح فناوری و تولید جایگاه پیشرو در سطح ملی را حفظ می کند.
    سوئیچ های ولتاژ بالا جدا شده در فضای باز ، سری های که به تازگی ساخته شده اند ، توسط مقامات اثبات شده اند که نتایج عملیاتی ایده آل را کسب کرده و مورد استقبال بالای کاربران قرار گرفته اند.
    شرکت ما دارای تجهیزات متنوعی از بیش از صد دستگاه است. در سال ۲۰۰۱ ، شرکت ما بازرسی کیفیت را تصویب کرد و نسخه را در آگوست ۲۰۱۰ تصویب کرد.
    ظرفیت تولید سالانه این شرکت با ابزار بازرسی مجهز برای مواد اولیه و قطعات یدکی خریداری شده در حدود ۶۰۰۰ است. هر روشی در فرآیند تولید تحت کنترل و نظارت دقیق است. تجهیزات و ابزار بازرسی پیشرفته و قابل اعتماد است ، که کیفیت محصول ما را به طور موثر تضمین می کند.
    یونگده سیاست کیفیت "پیشگام فنی ، برترین کیفیت ، برتری مشتری و پیشرفت نوآورانه" را در پیش گرفته است تا محصولات و خدمات ما با موفقیت رضایت کاربران خود را جلب کنند. ما به گرمی از دوستان و مشتریان داخلی و خارجی استقبال می کنیم تا برای صرافی ها و شرکت ها تماس بگیرند. ما همچنین از بازخورد انجمن های کاربران خود استقبال می کنیم.

    بستن