ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۰, Jinsiqiao Road, Wenzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : یکی از طولانی ترین پیشگامان تولید محصولات با کیفیت و صرفه جویی در انرژی در چین است. در صنعتی که شرکتها می آیند و می روند ، همچنان اطمینان و تداوم مورد نیاز شما را فراهم می کند.راه حل های باتجربه و کاملاً سفارشیبه عنوان یک صادر کننده جهانی با بیش از ۳۰ سال تخصص در زمینه راه حل قدرت سفارشی ، طراحی مدرن ، نمونه اولیه و ساخت برای طیف گسترده ای از مشتری و بازار. ما طیف گسترده ای از محصولات ال ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یکی از طولانی ترین پیشگامان تولید محصولات با کیفیت و صرفه جویی در انرژی در چین است. در صنعتی که شرکتها می آیند و می روند ، همچنان اطمینان و تداوم مورد نیاز شما را فراهم می کند.
    راه حل های باتجربه و کاملاً سفارشی
    به عنوان یک صادر کننده جهانی با بیش از ۳۰ سال تخصص در زمینه راه حل قدرت سفارشی ، طراحی مدرن ، نمونه اولیه و ساخت برای طیف گسترده ای از مشتری و بازار. ما طیف گسترده ای از محصولات الکتریکی را از ترانسفورماتورها و تنظیم کننده های ولتاژ مختلف گرفته تا دستگاه های پیچیده محافظتی برای صرفه جویی در مصرف انرژی در انرژی ، اصلاح فاکتور قدرت و محصولات کاهش هارمونیک ارائه می دهیم. کارکنان مجرب مهندسان ما در دسترس هستند تا به شما در پیکربندی دقیق محصول مناسب برای پاسخگویی به نیازهای شما کمک کنند. شما آماده کار با برنامه های خاص پیچیده یا اصلاحات ساده در خط تولید استاندارد ما هستید.
    فرآیندهای تأیید شده
    گواهینامه تضمین می کند که بهترین فرآیند های تولید بین المللی برای هر محصول مدرن استفاده می شود. اصول طراحی محافظه کارانه ما ، پیکربندی محصول با ساختار بسیار بالا و فرایندهای سازگار تولید تضمین می کند که هر یک از مشتریان با بالاترین کیفیت محصول ممکن را دریافت می کنند. از آنجا که ما به شدت به کیفیت و خدمات به مشتری متعهد هستیم ، ۱۰۰٪ از محصول خود را قبل از حمل و نقل آزمایش می کنیم ، و سپس در پشت کار خود با تضمین های برجسته صنعت ایستاده ایم.
    خدمات برجسته
    ما به عنوان ارائه دهنده راه حل قدرت شما ، یک برنامه کامل پشتیبانی مشتری ارائه می دهیم. با شروع تماس اولیه ، پشتیبانی کامل برنامه ما تضمین می کند که محصول و گزینه های مناسب نیاز خود را انتخاب می کنید. اسناد فنی برای کمک به نیازهای برنامه ریزی شما همیشه در دسترس است. حمل و نقل فوری به لطف فرایندهای تولید قدرتمند ما امکان پذیر است. پس از حمل و نقل ، ما محصولات خود را با تضمین کامل و برنامه گسترده خدمات میدانی پشتیبانی می کنیم.

    بستن